Tuppen.oglillemor Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 det er veldig vondt, noen som vet hvorfor man får det? er det vanlig?
~Endorfina~ Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jeg har også det! Termin ferbruar jeg også. Regner med det er livmora som strekker seg ut. Så lenge de ikke kommer tett og regelmessige disse menssmerte-riene, så tenker jeg ikke noe mer på det. Tror nok det er helt normalt.
Tuppen.oglillemor Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 ok, hm, men jeg trodde det bare stakk og reiv litt liksom når den gjorde det, ikke direkte mnssmerter! For det var det det var. Men kommer ikke sånn tett og ofte, første og eneste gangen i dag, holdt på ei lita stund.. Men noe godt var det ikke!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Eg har også termin i februar, 25. .. Har også mensensmerter av og til, plager endel, men det er vist vanlig så.. Er kjekt å ikke ha mensen når du er gravid vertfall;) så får vi berre håpe på at mensensmertene snart tar slutt:) viss di ikke skal være der i heile svangerskapet da? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå