LiLo-sine små søte! Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Hei! har selv leandervuggen,brukte den til datteren min og synes den er helt topp:) Kan ikke vente til jeg skal henge opp vuggen igjen,den er jo så fin:)
elinom trebarnsmor Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 jeg har byssanlull og har veldig gode erfaringer med den. Eneste redningen da andremann fikk kolikk. Var jeg deg ville jeg ikke nølt et sekund. Den er fin og lett å holde rein også.
NUNNO Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Jeg lurer på hvor man får kjøpt disse og evnt pris? Hvor lenge kan de brukes? Takk : )
elinom trebarnsmor Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 byssanlull kan du bruke til ungen reiser seg. se hfk.no. koster ca 1400 men verdt pengene. begge våre gutter brukte den.
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Byssanlull! Er fantastisk! Leandervuggen er jo bare en pen, litt liten seng, mens i Byssanlullen ligger de helt tett og trygt. Vi har hatt en i seng (5 måneder med skriking og minimalt med søvn) og en i Byssanlull (Sov fra 1800 og i 12 timer fra 3 ukers alder)...
elinom trebarnsmor Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Helt enig. Vi kunne telle. tre dytt på køya og ungen sov. helt fantastisk. Det er faktisk en av mine beste venninder som har funnet opp og laget køya, så jeg har vært med på et utviklingsprosjekt med flere prototyper underveis. Denne er helt klart den beste, og fungerer veldig godt på kolikkunger. Vi hadde en gutt som skreik i tre måneder med kolikk. Eneste dom funka var mat, varmeflaske på magen og vugging. Gleder meg til å finne fram køya igjen :-)))
NUNNO Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Høres topp u! Hvor selges denne? På forhånd takk!
elinom trebarnsmor Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 du kan kjøpe på www.hkf.no. Selges også i mange barnebutikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå