Gå til innhold

litt frustrert ja...


det spirer

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+6, mistet for tre mnd siden og er nok litt nervøs, men begynte å blø igår, ikke mye bare litt, mer i dag, men ikke overdrevent.

Snakket med sjefen som sendte meg til Forus klinikken i stavanger. Jeg ringer først for å få snakke med en hyggelig dame som sier at hvis legen ser behovet for det og jeg er nervøs kan de sende en henvisning til sykehuset slik at en kan sjekke hjertelyd.

Jeg reiser opp med godt mot, setter meg ned på venterommet og en mannlig lege roper meg inn.

Setter meg ned og forklarer situasjonen og at jeg ikke er så trygg akkurat nå.

Svaret jeg får er at jeg ser jo om magen slutter å vokse, ikke utvikler seg. Det er da jeg spør helt alvorlig om denne legen mener at jeg skal gå rundt i 8-10 uker og eventuelt vente på at magen kanskje vokser eller ultralyd på sykehuset når jeg kanskje er i uke 18 eller for alt jeg vet ikke gravid i det hele tatt.

Det var hans svar fordi sykehuset har ikke kapasitet til å ta imot slike som meg.

Hans neste spørsmål: hva gjorde du forrige gang du mistet, hvordan fant du det ut. Jeg svarer så fint at da tok jeg HCG test.

Da spør han: hvorfor gikk du ikke til legen første gang da, men denne gang.? og dette mener de jeg skal betale for...Jeg ga beskjed om at jeg går ikke frivellig til en privat klinikk som tar 690kr for å slippe deg inn døren bare for råd og veiledning eller noe sprøyt. fikk da 390kr i "rabatt". Det gjør min dag mye bedre...

Sorry, måtte bare slippe trykket litt...

Det er vell det jeg kan kalle en ubrukelig lønningstaker som tjener grovt på hva???

Her sitter jeg fredags ettermiddag like langt og må vente til neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt utrolig!!!! Jeg synes det høres ut som om du bør ta kontakt med pasientombudet. En privat klinikk som oppfører seg slik??? Jeg er målløs....

Jeg håper blødningen gir seg og at du får en forklaring på hvorfor det skjedde.. Det er ikke unormalt å blø!!

 

Masse trøsteklemmer til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det, krysser fingrene og tar en tur til legen mandag så ser vi hva han sier...

Vet at det er ganske normalt, en av fire blør i første trimester, men klarer ikke helt slå meg til ro med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...