Blomsterenglene Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Og hvor mye koster det? Evt link til nettside?
Erisa* Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jeg har kjøpt noen bodyer på SparKjøp, har vært fornøyd med det. De koster vel 80 kroner eller noe slikt? Og så har jeg en del fra Janus, men det har vært gaver, så jeg vet ikke pris. Godt fornøyd der også. Spesielt vil jeg anbefale ullpysjen deres, den er helt herlig! Devold har også gode bodyer, koster vel 150-200 pr stk (det syns jeg er litt dyrt), og de er små i størrelsen!! Str 68 passer når barnet bruker 62 osv. Men de er veldig gode.
~sjiraff~ Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Snuppa har mye fra i fjor som fortsatt passer. Det er i hovedsak Janus prinsesse ull kjøpt på obs. Også noen safa strømpebukser (der er skikkelig bra på passform, og holder formen vask etter vask). I år har jeg kjøpt ull til minsten på Exit. Han har det på seg nå og det er mykt og tynt. Men veldig smått i strl. Tok i litt og kjøpte 86 i body og 80/86 i strømper. Det passer akkurat og han er knappe 77 cm og snart 7 mnd.
Blomsterenglene Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 Takker for svar.. Tenker jeg skal begynne å handle litt snart:)
Tante Bassa Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Kjøpte ullundertøy til Teo på Cubus i går, og da var det halv pris. (er sikkert det enda) Body - kr 64.50 Longs - kr 59.50
HeldigeMEG:) Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Hei shnuppa=) Jeg kjøper ull undertøy på nøstebarn, men er dyyyrt!! Så jeg har begynt å handle på cubus og på spar kjøp=) Like bra om ikke bedre og til halve prisen=) Følg også med på obs reklamer om janus sitt, det er kjempe godt ull tøy=) Og ikke si karsten adrian blir varm, for ull puster mere enn alt annet.. Kan brukes på førsommeren også det=)
Blomsterenglene Skrevet 12. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2008 Liker egentlig ikke de på cubus jeg.. Hadde jo de i fjor.. Tror faktisk de passer enda.. Tenkte meg på sparkjøp i morgen, men siden jeg ikke har fått lønning kan jeg vel bare glemme det tror jeg..! Nøstebarn er dyrt ja.. Hvert der inne og sett noen ganger.. Hehehe..
HeldigeMEG:) Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 reis til sparkjøp ved svinesund=) de har også ull undertøy på hennes og mauritz=) var der i stad, men koster litt mere enn sar kjøp sitt.. sjekk sparkjøp på nette=)
nickoline og supermann Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 janus troll og ullvang... samt krokofanten.... kjøpt cubus og hm før, men går fort hull på de. vet flere som har dårlig erfaring med de. hørt at mange er fornøyd med sparkjøp
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. september 2008 #12 Skrevet 12. september 2008 Vi bruker mye nøstebarn & troll (den er faktisk utrolig deilig, holder seg bra i vask og tåler en trøkk) Ellers supplerer vi med Joha, og janus prinsesseull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå