Gjest Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Ja for nå blir det lett å få seg ny jobb når 101 stk skal ut å søke nye jobber........ Går jo kjempe bra å leve på 60% lønn (permiteringsdrit) og 80% for min del siden jeg er hjemme med minsten..... (
Libido- Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Huff var ikke måte på det da. Hvilket yrke er han permitert fra?
MegOgAlleMine Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Huff! Noen munlighet for å overføre permisjon på ham også du jobber 100%
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Jobber han på Askeladden? Leste det i bt idag.... Kjipt da, men ville prøvd og undersøke om han kan overta permisjonen og du jobbe igjen. Hvis du har en jobb å gå tilbake til da...
Gjest Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Jepp, Askeladden ( Ja jeg har tenkt på at jeg kan jobbe igjen, men så er det prob med at mini bare er 3 mnd'er og jeg ammer han ganske ofte...... Så det blir ikke så lett å gjennomføre.... Tenkte kanskje at om han ikke får noe ny jobb at jeg er dagmamma eller noe... Dem får jo jobbe 2 uker til & 2 uker fri med lønn. Så han har 1 mnd på seg for å skaffe ny jobb, men igjen.... Det gjelder jo resten av de 100!! *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå