Gjest Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg er veldig kort på vei og i de 2 andre sv.skapene har jeg vært ganske sliten og uggen fra starten av. Nå kjenner jeg strekkinger i magen og er tidvis veldig kvalm. Jeg har også småvondt i underlivet (altså midt under). Men når det gjelder energi så har jeg sinnsykt masse av det. Jeg spretter rundt jobber ekstra hardt på jobben, gjør masse hjemme og baker og ordner. Utrolig merkelig..... Hva med dere?
mn73 Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 jeg er nesten som deg, fru Lavendel venter nr 3. Energien er på topp, og får unna en hel del, men sliter med smerter nederst i magen når jeg reiser meg raskt eller snur meg fort. Men kjenner at jeg er 10 år eldre enn sist.... og at jeg ikke er 19 som da nr en kom.... så satser alt på at UL ikke sette rmeg tilbake i tid, men heller fremskynder terminen... (lov å håpe fnis)
corleone Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Jeg er litt over midtveis og hittil er dette det beste svangerskapet Bekkenet er levelig, jeg sover godt og er oppegående. Kan ikke ønske mer ved siden av en vilter 1 1/2-åring. Ting kan selvsagt forandre seg men tar hver god dag som et bonus.
Snupp@ med 3 barn Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Venter nr 3 og har hatt det verste sv.skapet denne gangen. Er 37 uker idag så heldigvis snart ferdig
Pruska Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Jeg har nå et par måneder igjen av mitt tredje svangerskap, og det har virkelig gått lettere for hver gang. Denne gangen har jeg nesten ikke vært kvalm overhodet og bare litt sliten noen ganger. Har stort sett hatt mye energi, nesten mer enn vanlig. Kjenner det nå mot slutten at det er litt tungt i blant og det begynner å samles litt vann i kroppen, men alt i alt har det gått langt over all forventning.
radio Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Er nå 6mnd på vei med 3.mann, har hatt et veldig bra svangerskap. Var nesten ikke kvalm de første månedene, og har ellers følt meg pigg og fin. Det eneste som plager meg litt er litt smerter i lysken. Men det er absolutt til å leve med, og jeg ser for meg å skulle fortsette å jobbe fullt til permisjonstart.
musketingen Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Svangerskap nr tre har vært det tøffeste på alle måter... Jeg har vært utrolig trøtt, men fikk beskjed fra legen i dag at jeg har lav blodprosent og må begynne å ta endel jern. Det skulle hjelpe, så nå er jeg full av håp om å komme tilbake i jobb igjen!!! Er midlertidig sykemeldt en mnd. 24 uker på vei...
PrettyPink Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Jeg var veldig kvalm de første ukene, det har jeg ikke vært tidliger. Veldig uvant. Når det var over var jeg frisk og rask. Følte meg veldig "lett på foten". I sommer ble jeg operert og måtte ta det med ro etter det. har jobbet 50 % siden begynnelsen av august. Nå har jeg fått litt problemer med bekkenet, og svangerskaps isjas ( noe jeg har hatt før) Nå ska jeg kun jobbe ut neste uke, og i dag er det 31 dager til keisersnitt. har følt meg såpass sprek at jeg har klart å være i jobb hele svangerskapet. Veldig fornøyd med det.
Mor til 3 søte små:) Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Er bare 7 uker på vei, men er utrlog kvalm og trøtt hele tiden. Har ikke lyst å si noe på jobben enda siden det er så tidlig, men sliter me å klare å gjøre jobben min skikkelig. Stuper som regel i seng halv ni og sover til sju dagen etter. Ungene hjemme krever også sitt. Alikvel vet jeg jo av erfaring at det blir bedre om en stund og at resultatet er fantastisk!! Dette svangerskapet minner mest om mitt første og da fikk vi gutt:) Da jeg gikk gravid med dattera vår var jeg ikke så kvalm og trøtt.syns jeg å huske...? Kanskje det blir gutt også denne gang?
Katsi Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 Jeg er 24 uker på vei med nr 3:) De første 3 mnd var forferdelige. Har ikke vært så dårlig med de andre 2, men denne gangen var jeg ikke ansatt, selvstendig næringsdrivende. Hadde ikke forsikring som var gyldig i begynnelsen så måtte bare gå på jobb uansett form. Nå er forsikringen gyldig og jeg har vært 100% sykemeldt siden uke 20. Hadde kort livmorhals, premature rier og truende fødsel fra uke 23 forrige gang så denne gangen tar de ingen sjanser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå