Gå til innhold

Trenger forslag til barnebursdag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente som blir 9 år nå, og som vi skal arrangere barnebursdag for. Men greia er at hun ikke lenger syns det er moro med bursdag på lekeland eller mc donalds....og hun har ikke spesielt lyst på bowlingbursdag heller. Tenkte på bursdag ute, men da vi har en liten baby på 1 uke så blir det litt vanskelig. Tenkte jeg kunne ha det hjemme, men syns det er vanskelig å finne et kult tema.....trenger desperat litt hjelp fra dere kreative sjeler der ute :)

Alle forslag mottas med stor takk:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja hva liker hun å gjøre? Kunne high school musical vært ett tema? Er jo masse slike ting i butikkene nå.. Kan dere også ha musikk fra high scool cd plata og ha danse konkurranse eller noe sånn? Diskotek?

Eller liker hun håndball f.eks går det jo ann å ha det som tema, lage håndball kake. Ha håndball kaste konkurranse i hagen. Og lage en sti av håndballer (eller det hun liker) til ett mål som feks er en film.

Lage noe i troll deig hvis jentene som kommer liker det. Så kan de få det de har laget dagen etter på skolen når du har steket det..

Det var det jeg kom på i farten..

Skrevet

Eller Grease, hvis hun liker filmen. Er jo blitt veldig poppis igjen. Så kan de kle seg i 50 talls stil evt.... og se filmen selvfølgelig.

Kanskje la dem synge Singstar hvis ikke de blir for mange??

Har ikke vært borti så mange temabursdager, men i de "før-tenårings" bursdager jeg har vært i har en skattejakt vært veldig populært. Eller mer en quiz løype blir det vel...mor og far må lage spørsmål som leder til et nytt sted med et nytt spørsmål osv.osv.

Nei, kommer ikke på mer jeg gitt.

Skrevet

Jeg har selv ei jente på 11 år, og visste ikke helt hva hun ville gjøre med bursdagen sin. Hun fyllte nå i sommer. Så jeg lagde en punsj (med jordbær, isbiter, kiwi, san fransico mix, sitronbrus og juice...), det ble museboller med lakrisører og lakrishaler, stooor sjokoladekake med masse seigdamer og seigmenn på... en megabolle med godis som de bare kunne forsyne seg med.. Skulle jammen gi de sukkerkick da..hehe.. og så hadde vi spørrekonkurranse med spørsmål som vi voksne lagde litt ut fra hva de liker da.. Timene her gikk kjempefort.. Premie til alle... En suksess i vårt hus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...