*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Hei! Jeg er førstegangs og er i uke 35. Jeg har kynnere hele tiden, med max 5 min mellomrom. De er ikke vonde i det hele tatt, men litt ubehagelig er det jo fordi det strammer liksom. Er det vanlig at de kommer så ofte, og hvorfor? Noen andre som har det? Takker for svar
Deneb Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jeg har det også sånn (er 34+5 i dag). Har hørt at det ikke er farlig, men synes det er litt ubehagelig..
**Marge Simpson** Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Jeg har hatt det i tre uker nå, siden jeg var 34 uker på vei. Jeg får de bare jeg hoster eller beveger på meg, men legen sa at det var helt normalt. Noen har bare flere enn andre. Jeg tenkte det kanskje kunne tyde på at fødselen var like rundt hjørnet, men det gjorde visst ikke det. Likevel er det veldig bra at livmora øver seg, for det kan visst bidra til at fødselen går lettere, fikk jeg beskjed om. Og det er jo positivt! :-)
*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Det viser seg nesten alltid at det meste er normalt! Så da får vi bare holde ut og håpe på suuuper lette fødsler!! :-) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå