Gå til innhold

Trenger forslag til barnebursdag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente som blir 9 år nå, og som vi skal arrangere barnebursdag for. Men greia er at hun ikke lenger syns det er moro med bursdag på lekeland eller mc donalds....og hun har ikke spesielt lyst på bowlingbursdag heller. Tenkte på bursdag ute, men da vi har en liten baby på 1 uke så blir det litt vanskelig. Tenkte jeg kunne ha det hjemme, men syns det er vanskelig å finne et kult tema.....trenger desperat litt hjelp fra dere kreative sjeler der ute :)

Alle forslag mottas med stor takk:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tantebarna mine som er 7 og 11 har feiret bursdagen sin på discotek.

Søstra mi har leid et lokale der de bruker og ha ungdomsdiscotek for 500 kr. Der har vi servert pølser og brus og hatt en DJ som spiler musikk, hatt sansekonkurranser, stollek osv osv....

Det spørs jo litt på om du har jente eller gutt da :) Men dette er ihvertfall kjempe populært hos mine tantebarn, de vil ha det hvert år de nå :)

Skrevet

Husker bursdagen min da jeg ble 10. Da be alle bedt om å ta med seg en pute, så satt vi på gulvet hjemme i stua. Mamma hadde laget til en stor fondu gryte med smelta sjokolade, så fikk vi dyppe marsmellows og mye forskjellig frukt i sjokoladen å spise. Etterpå såg vi film (fortsatt alle sammen på gulvet :P ) og hadde forskjellige leiker. Husker denne bursdagen kjempe godt, og husker at alle venninene mine synes det var så gøy med noe annet enn det vi alltid hadde :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...