Gå til innhold

Hvor ofte har dere barnevakt?

♥En prins og ei prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvem passer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0-2 ganger i året når foreldrene mine eller svigers er her er likevel og det passer seg sånn:-)

Skrevet

Når vi ønsker det.Av og til 1 pr mnd, moen ganger 1 pr. år.Kommer an på.Vi er veldig heldig som har familie rundt oss over alt.

Skrevet

her er det mormor som sitter barnevakt når hun kan, så det begrenser seg til foreldremøter og sånne ting. Ellers aldrig.

Skrevet

Ca 1 gang i uken. Alt fra en hel dag, en kveld, noen timer på ettermiddagen eller at han blir hentet i bhg av besteforeldre.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Ca 1 dag i uken eller mer..:)

Har mamma som ofte passer på hun ser henne iallefall 1-2 ganger i uken, min far passer henne av og til , ellers har vi svigers 1 1/2time her fra med bil..de passer henne gjerne en hel helg:)

Skrevet

Noen ganger noen timer i uka eller på kvelden en gang i mnd. Han eldste ligger kanskje en gang i mnd hos farmora si. Er stortsett farmor som passer, noen ganger tante eller mormor.

Skrevet

Hver mandag kl 20 - 22.15:) Både jeg og mannen min synger i kor, så da er foreldrene hans her. Stort sett er ungene lagt før vi drar sånn fem på 20:)

Hvis det er snakk om barnevakt med overnatting bruker ungene å være til mine foreldre. Det kan skje ofte eller sjelden, alt etter hva som skjer:)

Begge jentene har vært ca 1 1/2 mnd den første gangen vi har vært på kor, og omtrent 2 mnd da de lå over til besteforeldrene for første gang. Ingen av dem har ligget over til svigerforeldrene mine, men begge har ligget over til mine foreldre flere ganger.

Jentene våre er nå 1 og 4 år:)

Skrevet

Alt for sjelden... Men når det skjer er det farmor eller en stor niese.

Skrevet

Inkludert all pass, overnatting og småpass som f.eks noen timer tenker jeg det blir 4-6 per år

Skrevet

1-2 ganger i året..

vi har bare mine foreldre som barnevakt, foreldrene til sambo døde i 2007:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...