Ronja65 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg skal faktisk sitte her hjemme alene og kan da styre fjernkontrollen som jeg vill:-) Så er det noen zapp tips?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 TV2 kl 19.30 er det premiere på Skal vi danse:-) Og så er det Senkveld med Thomas og Harald:-) På NRK1 er det Beat for Beat og Nytt på Nytt, Grosvold og Krim etter det igjen:-) Problemet er da å måtte velge for jeg sier som Ole Brumm; Ja takk begge deler:-) Kos deg hjemme alene i kveld:-) Deilig med sånne kvelder også! Sambo og jeg skal kose oss når lille rosa legger seg, med Carpaccio, saltbakte poteter med hjemmelaget aioli og rødvin:-)
Ronja65 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 nam... nam..det hørtes godt ut. Tror jeg tar et lite glass med noe rødt i jeg også snart:-)
Ronja65 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Ha en koselig kveld dere også da.:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Om du lurer på hva f.eks kolli betyr, så kan du jo se denne ukes Charterfeber på TV3 nett;-DDD Det er til å le seg i hjel av!!! ......og litt pinlig da;-D
Ronja65 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2008 He he det såg jeg faktisk i dag, serru... :-)))). Har en sån flott Get boks, så jeg kan ta opp det jeg ikke rekker å se.... Noen folk er gærne når de skal på sydentur....:-)))) Husker godt for noen år siden så skulle mammaen til en venninne av meg på sydentur med en venninne.. De hadde lit lite lommepenger, så de tok like så godt med seg knekkebrød og brunost:-)))).. Det viktigste var solen for dem.... Tenker også på et svensk ektepar på hotellet vårt i Thailand... Fulle og gærne så stod de på senen. Den sang de tok var Kim Larsen på svensk de latet var dansk....Min danske samboer mobbet meg resten av ferien:-))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Hahahaha, synes jeg ser dem ja:-) Og du, jeg lo godt av Charterfeber altså - alt man skal høre og oppleve du;-DDD Det er også en god grunn til at charterturer ikke er min kopp med te!!! Altså, jeg har ikke noe problem med å ta meg en uke sånn på sparket, men må si jeg trives bedre med å reise på tur på egen hånd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå