mammaentilenguttogenjente Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg har influensa.. og melka ble borte over natta..
Musemor med tre søte små Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Ja, det kan man. Skjedde både med meg og min søster. Den ble borte over natten. Du må nok over på mme. Hvor gammel er barnet?
lille sprelle Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 jeg var bokstavelig talt dødssyk i et par uker etter fødsel. Ammet nesten ikke, pumpet litt og melka ble ikke borte. har hatt en runde til - melka er der fremdeles
Erisa* Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Det er vel ikke sikkert at du MISTET den, i den forstand at du må over til mme. Når du blir friskere igjen, vil produksjonen øke igjen hvis du lar barnet suge ofte nok. Kan være lurt å kontakte en ammepoliklinikk eller helsestasjon eller ammehjelpen hvis du ønsker å fortsette ammingen, men føler at du trenger hjelp! Jeg kan se for meg at det kan være greit å få litt veiledning i en slik situasjon.. Hvis du orker det, så la barnet suge jevnlig ved brystet selv om det ikke er noe særlig med melk, det vil stimulere produksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå