Gå til innhold

Hvis man ikke har EL...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... åpner denne tappen seg helt opp da som den skal gjøre ved eggløsning? Har begynt å tvile litt på om jeg har EL, siden jeg er i 4 pp og ikke har klart å registrere de helt store EL tegnene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen peiling på denne tappen, men hva mener du med EL-tegnene?

Mener du at EL-testen ikke slår ut, eller ingen av de andre klassike EL-tegnene?

Dersom du mener det andre klassiske tegnen kan jeg berolige deg med at jeg hadde ingen EL-tegn før etter jeg fikk guttungen. Trodde jeg hadde problemer med eggløsning inntil jeg beynte å ta noen EL-teste. Og jeg ble jo gravid ;-)

Skrevet

Jeg har hatt vondt i rygg/mage under EL så lenge jeg kan huske. I tillegg har jeg hatt en del EL-slim. Men etter at vi begynte å prøve i mai, har jeg hverken sett eller kjent noe særlig. Bare masse syklustull. Mulig det er psyken som setter alt ut av spill, for jeg stresser nok litt med det. Skjønner ikke hva jeg stresser etter, men jeg gjør det likevel :-) Har en gutt på 3 som ikke var helt planlagt, så sjekket ikke sånt da.

Skrevet

temping er det eneste sikre som kan fortelle deg om du faktisk har el. alle andre symptomer (inklusiv el-tester) sier deg bare at kroppen PRØVER å ha el. kan anbefale fertilityfriend.com. gratis og greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...