Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Fant ut at jeg var gravid på mandag, da hadde jeg allerede hatt mistanke en stund. ). Veldig hyggelige nyheter dette altså, men til mannen min sin "skuffelse" var prøveperioden over nesten før den hadde begynt, hi hi. Denne gangen føler jeg meg litt urolig, er så redd for at det ikke skal gå bra. Sist jeg var gravid tenkte jeg ikke så mye på det, men nå føler jeg meg litt avventende til det hele. Håper virkelig at alt går bra... Forøvrig har jeg også tenkt å vente med å si noe til uke 10 - 12 eller noe (hvis alt går bra da), men nå, i uke 5+3 begynner buksa allerede å bli trang i livet. Hjelp! Sist jeg var gravid, kom ikke magen før jeg var 4 måneder på vei.. Håper også at kvalmen holder seg unna denne gangen, det har gått bra så langt, hehe. Måtte bare dele min glede og uro med noen!)
3b@rnsmor-30* Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 gratulerer så mye!!! tenker alt går bra jeg!!!
madame Mim Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 gratulerer så mye til dere også. var også en del bekymra i starten da jeg var gravid., er vel ganske naturlig det.. Men som oftes går alt bra =)
Hva skjer'a?♂ Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Gratulerer:) Jeg fikk også fortere mage sist:)
aomeg Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Gratulerer=) Opplever det samme som du sier.Mye mer bekymret denne gangen og mage i uke6.Er 11 uker og klarer lett å kle magen frem,verre å skjule den Be om jordmor samtale hvis du er veldig bekymret.Er veldig vanlig med nr to--tre osv.Men 1. mann er man litt mer "intetanende" til babyen er ute.Lykke til =)
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 12. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2008 Tusen takk, damer! ) Det er sikkert mer vanlig å være mer bekymret med andremann ja, så håper bekymringen min er ubegrunnet. Forøverig så tror jeg ikke helt på at jeg er gravid, til tross for at uteblitt mens, oppblåst mage, vondt i puppene og to positive tester, hehe. Tror jeg må slutte å tenke så mye. Det var hyggelig å dele min gode nyhet med noen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå