Gå til innhold

Seks år for drapet på sønnen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjokkerende å se hvor lite et barneliv er "verdt" i dette landet. Nok et eksempel på det elendige rettsvernet barn har!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Groteskt spør du meg. Får flere år for underslag enn å drepe et barn...tragisk

Skrevet

Nå reagerte jeg litt og på det, men du aner ingenting om den saken, om morens mentale helse o.l, kan faktisk hende at retten har gjort rett i den beslutningen.. Men er helt enig at barn i dette landet har elendig rettsvern! Det skal være sikkert! Har lest så mange innlegg her om fedre som slår og misbruker unger og ender opp med hele samværet ene og alene, jeg skjønner ikke at det er mulig!

Skrevet

Mentale helse eller ei... et drap er faktisk et drap...

Skrevet

det er sant det, men er ikke alltid svart hvitt vet du..

Skrevet

Helt enig med HI. Jeg har fulgt denne saken spesielt fordi jeg husker den fra DIB. Den dama dær la fakrisk ut bilder av det syke barnet sitt på bloggen sin og reklamerte for denne bloggen her inne. Bilder fra tider på sykehuset, bilder av pappaen og det syke barnet. Nærbilder av det syke barnet gjorde meg helt kvalm, og jeg skal innrømme at jeg gråt over det jeg leste. Det hun skrev på denne bloggen (som ble fjernet etter at hun ble fengslet) sett i lys av hva hun har gjort, gjør dette til en av de værste barnedrapene jeg har hørt om noen gang. Denne kvinnen bør få psykologisk hjelp før hun settes på gata igjen

Skrevet

Den hjemmesiden du prater på lagde hun faktisk FØR ungen kom til!

...Hun har fått 6 år. Men hun skulle også blitt pålangt å sterilisere seg!

Etter at denne saken ble kjent i media gikk hun jo inn på en chatte siden å søkte etter en mann å stifte familie med:( ...ungen hun bærer på nå MÅ de ta fra henne med en gang!!!

Skrevet

Ran tellesentralen og skyt en politimann, få like mange år som to barnemordere og voldtekstmenn i fengsel.

JA, jeg snakker om Nokas VS Baneheia, det er faen meg en hån mot barn generelt.

Skrevet

Her i landet kan man slippe unna det meste fordi man er "syk". På tide å innse at det er mange onde, grusome mennesker i verden, noen av de er kvinner! Tror mange har et behov for å unnskylde slike mennesker med at de er "syke", fordi virkeligheten ( at folk kan drepe sine egne barn) er helt ubegripelig.

Om denne moren er syk eller ikke, bør hun aldri slippe ut etter seks år, men dømmes til forvaring der hennes mentale tilstand blir nøye vurdert før en eventuell løslatelse. Stygt å si den, men hun bør ikke slippe ut så lenge hun fortsatt er fruktbar!

HI

Skrevet

Det er helt sykt at hun bare fikk 6års fengsel. Skulle fått livstid!Tenk på sønnen hennes når han vokser opp,tenk på de traumene han kommer til å få. stakkar liten gutt. Skjønner ikke at en mor kan gjøre noe sånn mot sine egne barn!! Uansett om hun er syk i hodet eller ikke!

Helt enig, hun burde steriliseres,sånne skulle ikke hatt lov til å fått barn.

Skrevet

Om noen har så dårlig mental helse at de dreper barnet sitt eller noen annen for den saks skyld burde de aldri slippes ut blant oss igjen.

Skrevet

Åh, herlighet, var det hun som var på DIB?

Husker den saken, men klarte ikke å koble sammen..

Huff, stakker liten gutt.

Finnes den hjemmesiden ennå?

Hun burde ikke sluppet ut igjen blant folk!!!!!

Skrevet

Er denne kvinnen gravid nå? Siden anonym 21:05 skriver "ungen hun bærer på nå MÅ de ta fra henne med en gang"

Håper hun ikke er gravid da...

Tragisk sak

Skrevet

6 år er veldig lite, men tenke på det på denne måten:

Det er jævla mye i forhold til hva en person får for voldekt og incest!

Der kan du virkelig snakke om hårreisende og latterlige dommer der!!!

Skrevet

jenta her er jo faktisk ganske syk..

hennes mentale helse har nok vært avgjørende i forhold til dommen..

hun la jo faktisk også ut bilder av sønnen da han var død..

det var utrolig mange groteske bilder på hjemmesiden hennes..

vi snakker munchausen her, og jeg håper hun får behandling..

og jeg håper barnefar og lillebror kommer seg gjennom dette så godt som mulig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...