Gå til innhold

er det noe på gang???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt mensmurringer og vondt i ryggen siden morgenen idag... og da jeg var på do istad og skulle tørke meg var det litt rosa/rød slim på papiret...jeg håper så inderlig at noe skjer.. det er fortsatt vondt i magen og ryggen..men det kommer og går.. er heller ikke så kraftig.. så redd for at alt bare skal stoppe opp igjen... jeg vil så gjerne føde nåååå.. men noen her som kan fortelle om dere tror det stopper opp nå? eller om det ik stopper opp når så mye har skjedd?? det har jo begynt å bli vondere nå, men nå kommer det med store mellomrom.. vet ikke hva jeg skal tro.. og hva som kan være riktig.. en begynnende fødsel?? det blir ikke bedre av å gå.. det gjør faktisk mer vondt når jeg beveger på meg...

såå.. HAR DET SKJEDD NOE LINGNENDE MED DERE, OGSÅ HAR ALT BARE STOPPET OPP???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snufs'''--- ingen som kan hjelpe meg snufs snufs... :(

Skrevet

Det kan høres ut som det er noe på gang. Men det kan enda ta tid før det blir full fart. Du kan gå rundt med modnings-og maserier i dagesvis før det blir fart i sakene. Eller det kan ta seg opp utover ettermiddagen og kvelden og dere må reise på sykehuset. Helt umulig å si! Men uansett, gjør jo kroppen seg klar for noe. Det er jo helt sikkert!

Lykke til!

Skrevet

Rosa slim på papiret er et bevis på at slimproppen har gått. Ta tiden til hjelp og slapp av. Når det setter i gang merker du det garantert.

Skrevet

Hei, jeg tror du sannsynligvis er i gang med fødsel. Det høres ut som tegningsblødning og rier fordi de blir kraftigere når du beveger deg. Fortsett å beveg deg så kanskje du får fortgang i riene. Lykke til

Skrevet

Jeg har det på samme viset , er 2 dager på overtid. Så håper det skjer noe i kveld:) Men slimproppen har ikke gått til meg da.

Skrevet

heihei.. takk for alle svar... kjempekoselig.. det har ikke skjedd noe mer enn at det gjør veeeldig vondt nederst i magen.. og nesten ved beina også når jeg går... kjempemye.. håper det blir en baby her snart.. har ventet såååå lenge på nurket mitt... men det er fortsatt stooore mellomrom mellom vondt.. men litt sterkere enn istad... og mensmurringer i magen når jeg sitter... jaja.. vi får se ann..

uansett koselig at dere tok tiden til å svare meg :)

Skrevet

glemte å si at det fortsatt ik er kraftig vondt da.. som gjør at jeg ik klarer å puste for eksempel.. neinei.. ikkesånt vondt enda nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...