Gå til innhold

Fysioterapauten min er så ekkel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er lissom så "intim" uten og være det om dere forstår? Er lissom heeelt på grensa heele tida.. blir forvirra og satt ut og vet ikke hva jeg skal si eller gjøre. som da jeg var 6 uker på vei, og han dro opp genseren min for å kjenne på magen!!!! ????? og andre ting.. men er usikker og føler det egentlig bare litt ekkelt.. men huff.. ka nskje jeg overreagerer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som f.eks han jobber med nakken min. for har vondt. så når han skal strekke på senene, så er hendene hans bare et par cm fra brystvorta mi.. er det virkelig nødvendig for å strekke senene i nakken? og kan ikke hånda være UTAPÅ klærne da? vurderer å bytte fysioterapaut..

Skrevet

så lenge du føler det er ubehagelig, så bytter du...

godt mulig at han bare er sånn, noen mennesker er veldig intime. men jeg ville byttet visst jeg følte at det var så ubehagelig....

Skrevet

Syns ikke du overreagerer i det hele tatt.

Syntes dette hørtes veldig uproffesjonelt ut. Og at hans sosiale antenner ikke er ute. Fysioterapeuter er selvsagt vante til å ta på kropper, men man hører om de som utnytter denne intimsonen. Man kan bli forvirret som pasient da man ønsker å stole på terapeuten og hans/ hennes terapi.

Jeg hadde byttet tvert om jeg ikke følte meg komfortabel med han. Vi har alle forskjellig kjemi- oss mennesker i mellom. Denne bør være bra i sånne tilfeller som du beskriver. I værste fall kan man provosere behandlingen om man ikke kan slappe av. Og det er kun du som vil lide for dette.

Fysio'n trenger virkelig ikke ta deg på de plasser du beskriver for å utøve tøyningsteknikker for nakke/skulder. Jeg er fysio selv.

Det er flust av fysioterapeuter, prøv en annen.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...