Lala82- Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Tenke å bestille time når jeg er i ca. uke 36 siden jeg ikke er i Norge før. Hvordan blir bildene?
Artemis*på overtid* Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Vi var i uke 37, bildene ble helt utrolige! Ser at han ligner litt på sin far, men også litt på meg- og det var morsomt å se hvordan han lå å bevegte seg der inne i magen! Nå henger bildet oppe sammen med de andre barna, og det er litt morsomt at det går ann å se personlighetstrekk allerede der inne i magen! anbefales! ..nå bare håper jeg på at han vil ut snart.. jeg nærmer meg uke 40..!
Lala82- Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 Tusen hjertelig takk for svar.Da bestiller jeg time jeg også :-)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Kommer det ikek litt ann på hvordan babyen ligger hvor gode bilder man får? Min ligger noen ganger med ryggen ut, kan ikek tro jeg ville fått sett så veldig mye da... Og hva om hodet er festet?
Lala82- Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 Vet ikke,det er derfor jeg spør. Flere med erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå