Gjest Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Vet ikke om det fremdeles er liv i slanketråden på fredager, men legger nå inn ukas resultat... Noe merkelig har skjedd. Forrige gang jeg målte var jeg blitt litt smalere, men lenge siden vektnåla har beveget seg. Nå snek jeg meg på vekta hos ei venninne og ifølge den har jeg blitt 2.5 kg lettere - men ikke en mm smalere denne gangen. Hmmm, går i rykk og napp tydeligvis, forstå det den som kan
Gjest Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jøss, 2,5 kg er jo helt fantastisk. Her i gården går det ikke særlig fort, i løpet av denne uka har jeg ikke gått ned et gram. Men så har jeg ikke vært fysisk aktiv heller pga at jeg har vært forkjølet.Depper ikke over manglende vektnedgang, og starter på ny frisk til uka.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Kjempe bra med å gå ned 2.5kg da!!!!!!!!!!!!! Er derfor det er så kjekt å både måle seg i vekt pluss cm mål, så blir en litt inspirert om bare det ene går ned. Og ekstra om begge går ned.. Jeg er med på slankefredagen, i det målet at jeg skal prøve å snu livsstilen min. Veiier meg bare når jeg er hos legen. Og målet er ikke gå opp for mye nå på slutten, for så å gå nedover en del etter fødsel.. Nå er jeg i gang med å prøve å spise mindre usunne ting og snop i løpet av uken for å heller kose meg i helgene. Men ikke enkelt siden jeg ikke kan bevege meg så masse. Blir laange dager på sofaen til tider.. Har målt meg rundt magen nå som jeg er høygravid, og tenkte det kunne bli en god inspirasjon etterpå, for det målet synker jo en del når babisen kommer ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå