biie Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 magen min har blitt mindre med 1cm på 2 uker. jm mente babyen kunne ligge anderledes eller at magen har sunket. om ikke økning på de 2 neste ukene så må babyen vekst estimeres. er det noen som har opplevd liknende? kanskje at magen har økt igjen (dobbelt)
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Hvor langt er du på vei? Er i uke 39, så er jo helt på slutten da, men jeg var gått ned 1 1/2 cm på en uke. Fikk beskjed at dette var helt normalt i min situasjon, vet ikke hvordan det oppfattes tidligere i svangerskapet. De mente det kom av at babyen har flyttet seg lenger ned i bekkenet.
E.T.71 Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Hei, sf målene mine gikk ned fra uke 35 til 38. Jeg har vært på sykehuset til vekstestimering 2 ganger og babyen har vokst. Sf målene mine økte litt igjen i uke 39. Sannsynligvis er alt bare bra med babyen din. Men det er jo viktig at du blir sjekket. Lykke til
biie Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 jeg er 34 uker idag, så dere har kommet lengere en meg da. i mitt forrige sv så hadde jeg jevn økning, og mot slutten flater kurven ut. jeg har logget over gjennomsnittet hittils, men nå litt under!! har fått kommentar om at magen har sunket, men kan ikke se/kjenne det helt selv. noen flere der med liknende?
babygullz <3 vilde Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 legen sa t meg at symf.målet ville synke når babyens hode var festet i bekkenet..
biie Skrevet 12. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2008 hodet var ikke festet, men magen kan vel synke forde???!! babyen lå med hode ned. det er vist vanlige at hodet ikke fester seg på andre/flergangs fødende. min nr 2.
temine Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Jeg har ikke gått ned i cm, men heller ikke opp. Er 35+0 i morgen, og sf-målet mitt er 29...har vært det lenge. Skal inn på ul tirsdag, men jordmor sa jeg ikke skulle være bekymret så lenge det var normalt med liv i magen. Her har heller ikke hodet festet seg, og knerten ligger nå i sin favorittstilling. Kan jo hende vi bare har de langt og godt inni ryggen?? Eller at livmora plutselig rykker til i en spurt:) Satser på at alt er bra både hos meg og deg:D
biie Skrevet 12. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2008 ja vi får håpe det går bra:) sf -målet mitt var idag 29, 30 for 2 uker siden. babyen min er like aktiv som før. vi får følge litt med hverandre, termine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå