Hva skjer'a?♂ Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg har brukt i flere år, men så ikk jeg tips om everydayminerals som visst nok skal være like bra eller bedre. Noen som har prøvd?
tante grusom master of law Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Har prøvd, og everyday er driiiitdårlig synes jeg. Man ser pudret ut og det blir et ekkelt belegg på huden. Fikk kviser av det også. Men de sender ut gratis prøver, så bestill en gratispakke, så kan du prøve selv:)
Hva skjer'a?♂ Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 Takk:) Hvis flere har prøvd å fått kviser kansskje jeg slipper å prøve:)
snartmammapåny Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Bruker og i.d til vanlig og er på ingen måte imponert av everydayminerals. Liker i.d MYE bedre. Helt klart at man får det man betaler for
BEA-77 Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 i.d vant test i TV2 hjelper deg... Personlig har jeg ikke prøvd noe annet merke, er så kjempefornøyd med i.d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå