♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 testet nettopp svakt posetivt på eggl.-testen. men så ble jeg usikkert på om den er gyldig eller ikke.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Den er ihvertfall negativ. El-tester er ikke positive før teststreken er like sterk, eller sterkere enn, kontrollstreken.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 okay... takk for svar... men hvorfor er den egentlig negativ, når du ser streken?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Fordi el-testene måler stigning i LH-hormonet. Man har litt av dette hormonet før el. Først når det er på topp (når streken er sterk) har du el, eller egentlig ikke... Det erførst når testen blir negativ igjen du har el...
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 okay. takk for svar )
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Så hvis man får en svak test, så betyr det jo noe for det? Jeg mener, i mine tidligere sykluser, så har jeg fått, negativ, negativ, svak positiv, sterkere, sterkere, også like sterk som teststreken (ja!), mindre sterk, svakere, svakere, og så borte! Da må jo disse andre testene indikere at det er noe på vei/at jeg har hatt el? Hvis man klarer å bomme på tidspunktet for el med testen mener, jeg.Og ikke får tatt den testen med de to like sterke strekene. Eller er dette bare tull? Jeg temper på ff, og jeg er ikke helt enig med datoen charten har satt for når el var. Jeg mener at det var dagen før temperaturen steg med 0,6-0,7grader, mens ff regner det som den dagen temp sank med 0,6-0,7grader. Jeg trodde at ikm/tr kom ganske så akkurat 14 dager etter el. FF vil ha det til at jeg hadde el på dag 15, jeg mener selv at det var på dag 21. Mine sykluser pleier å være på ca 34 dager, så med det så virker det som om det er min plan som er riktig.. Også tok jeg en billig-el-test på dag 23, og da var den svakt positiv. Det er dette som er grunnen til at jeg lurer litt ekstra på disse testene. Den må jo ha målt noe? Selv om det ikke var akkurat riktig dag, så betyr det vel at det har vært en LH-stigning?
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 13. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2008 ja trodde også det skulle bety noe.!!??!! merkelig vist det kommer opp en svak strek, men ska ikke se på den ??!!?? kom svak positiv i dag også..
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Da er den nok på vei, ville jeg tro. Prøv å kjenn etter andre fysiske tegn i tillegg, og test om kvelden og morgen (det kan være at den er positiv i en veldig kort periode), så finner du nok ut av det. Jeg skjønner meg ikke helt på dette her egentlig. Clearblue ville nok ha lyst negativ til de to svake strekene på de andre testene, men de betyr da ett eller annet? Har hørt om noen som får en svak positiv og det er det. Ingenting mer, og da har man nok ikke hatt el akkurat da. Dessuten så kan egget "lure seg unna", og begynne på ferden slik at man får diverse kroppslige tegn, men så ombestemme seg underveis elns. Det er ikke så lett å forstå den heller. Lykke til og jeg krysser fingrene for en test med to like sterke streker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå