mila9 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Hei, kansje ikke riktige stedet å poste det her henne. Men saken er at jeg er 23 og bor ganske nærme oslo sentrum, jeg har en liten gutt på tre mnd og jeg kjenner dessverre ikke noen på min alder som har barn. Det blir fort litt kjedelig å bare trille rundt så jeg vil gjerne bli kjent med noen i ca samme situajon. Så kansje vi kan møtes og finne på noe sammen? Jeg vet at baby-vennen ville likt det også
peonererfine Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Jeg vil tipse deg om å ta kontakt med helsestasjonen, for der pleier de å sette sammen barselgrupper. Evt. kan du sette om oppslag der om at du ønsker trillevenner med barn på samme alder. Anbefales! Eller er babysang/kirkesang også en kjempefin ting å begynner å gå på etterhvert, der treffer du mange koselige damer med babyer. Lykke til!
Veronica Mars Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Jeg bor i Oslo og er 23 år gammel og:) Har baby på 7 måneder da! Bor absolutt ikke langt unna Oslo sentrum. Bare å sende pm om du vil:)
heisand? Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 jeg er 24år og bor i oslo med en på 13mndr
mila9 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2008 jeg bor på grønland med samboer som går skole og jobber. Så jeg og baby er en del alene, bortsett fra i helgene, så hadde vært gøy å finne på noe i ukedagene, er med på det meste hyggelig med tilbakemelding forresten! Alle sammen jeg er med i en barselgruppe selv, men alle er over 30 så tenker det kansje ville vært hyggelig med noen på min alder og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå