Rascal_4.11<3 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 UFF!!!! Fikk brev i dag om at jeg må føde på ringerike om jeg føder dagene rundt termin, har vært i kontakt med ahus om eget opplegg pga av div ting fra fortiden, med bla eget rom og at far får bli under barsel + ett eget opplegg ellers... Og nå må jeg plutselig føde på ett annet sykehus som i tillegg er mye lenger unna... Får litt noia her jeg, aldri hørt om ringerike sykehus engang... Noen som har født der eller vet hvordan det er der? Kjenner jeg virkelig ikke vil ta den regla igjen med nytt sykehus og nye folk :S
ny_mor Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Hei Jeg har termin i morgen og skal føde på Ringerike. Bor midt mellom Ringerike og Drammen, men her anbeflaer ALLE Ringerike fordi det er super bra der. Hyggelige pleiere, fine rom, STOR mulighet for enerom. Jeg ville ikke bekymret meg, selv gleder jeg meg til å føde der. Er første gang for meg, men alle mine venner har født der og vært VELDIG fornøyde.
dame81 Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 hei. jeg skal føde på ringerike. og jeg har vært en del inn og ut den siste tiden og jeg er kjempe fornøyd med føden. kusina mi føda der i forrige uke og er kjempe fornøyd. bare hyggelige jordmødre der. så ikke vær redd for det:)
oo00oo Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Har ikke født på ringerike men var innlagt der to ganger iløpet av den første mnd etter fødsel og kan ikke få fullrost personalet (jordmødre og barnepleiere) der nok. De er fantastiske. Skulle ønske jeg hadde født der også.
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Termin i dag og skal føde på RS. Veldig hyggelige folk og bra fødested. Du er heldig!
Rascal_4.11<3 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 Hmm høres ikke så skummelt ut da, skal til jordmor på mandag så da kan hun jo ringe de og forklare så slipper jeg den runden igjen...ringte ahus igår og da kunne jeg få ullevåll men da høres ringerike bedre ut igrunn altså... må bare finne ut hvor det er så vi ikke kjører oss bort
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 jeg fikk samme beskjed. men jeg bor mittimellom ahus og ringerike, like langt. men jeg ville føde på ahus da ( men men, har bare hørt bra om ringerike. Når har du termin? jeg har 1 okt. og hvis jeg føder mellom 26 sept og 6 okt så blir det ringerike. sjansen for det er jo stor, hehe!
Rascal_4.11<3 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2008 Da fikk vi samme brev ja, har termin 4. okt så sjansen er jo rimelig grei for at det skjer innen de dagene her også... Ville også føde på ahus, hadde egentlig tenkt å søke abc siden jeg ville ha vannfødsel men så har jeg fått så god oppfølging på ahus med ul og sjekker når jeg måtte ha følt for det, eneste negative var hu skumle dama fra ul timen + at vi har tima tiden hjemmefra til ahus med en rekord på 14 min (da vi trodde fødselen var i gang i 26.uke...hehe) og i følge gulesider bruker vi halvannen til ringerike...hmm skummelt, men men han kommer vel ikke så fort 1.gang uansett vil jeg tro Og som sagt er jo ikke så mye å få gjort når de stenger hele avdelingen da
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 nei man har jo oftest litt tid på seg første gangen. selv om jeg kom faktisk inn på ahus med full åpning og fødte gutten min 20 min etter jeg kom inn i fjor da jeg fikk min sønn. tilsammen tok det 6 timer fra første rie til han var ute. så denne gangen drar vi til sykehuset litt før ) hvem vet, kanskje vi ses på ringerike. fordelen er vel at det er et mindre sykehus. blir jo ofte litt mere intimt og koselig.
Rascal_4.11<3 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2008 Ja det er sant, tror nok det er bedre sånn sett.. Oi såpass fort, ja det må jeg si var kjappt!!! skjer det i løpet av de dagene så tror jeg nok ikke at jeg drøyer hjemme så lenge altså Ja det hadde vært koselig, jeg er i såfall hun lille HØYGRAVIDE-vettskremte jenta med en super happy samboer på slep, han gleder seg litt mer enn meg tror jeg... hehe var på sjekk på føden ahus på mandag og da var det noen som fødte rimelig høylydt...trodde jeg skulle dø på meg jeg mens sambo satt med det største gliset ever og gleda seg til det var vår tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå