Gå til innhold

Dere med erfaring av å gå ned i vekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger virkelig råd nå. Hva jeg skal spise og hva dere gjorde som ga bra resultat. Har enn 5 kg så er jo ikke så mye. Blir snart gal fordi ingenting er fint på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normal spising og trening har gjort at jeg har gått ned etter hvert svangerskap...gikk opp 25kilo med hvert barn (3stk.)....men de siste 5 er alltid vanskligst...lykke til!

Skrevet

jeg har akkurat gått ned 7,5 kg :)

mitt triks er å kutte 95% av alle karbohydrater i kosten. null poteter, pasta, ris, brød osv. spiser masse egg, fisk, grønnsaker, fet ost, osv jeg har ikke spist noe godteri(potetgull i det hele tatt de siste 4 ukene,

i tillegg har jeg benyttet meg av en måltidserstatter til frokost og lunsj. bruker nutrilett. så lenge jeg blander ut med dobbelt så mye vann som det står så smaker det faktisk godt :)

jeg har ikke så god andledning til å trene, men pusset opp i 2 uker i strekk og fikk trim der som hjalp godt på.

er nå nede i under det jeg veide før jeg ble gravid :)

problemet mitt var noen gravid kilo + at jeg begynte å trøstespise godis etter at mamma døde for 6 mnd siden.

masse lykke til, kanskje du fikk noen tips?

Skrevet

Jeg gikk ned 6kg fra jan-juli og ytterligere 2 nå i august.. Dette har jeg klart med å trene, spise ofte men lite og holde meg til kos på lørdag bare. Det viktigste er nok å trene. Men trenger ikke være verre enn å gå turer med litt styrke i tillegg.. Jeg spiser normal sunn kost, dvs brød til frokost og lunch, frukt til mellommåltid og normal sunn middag. Kveldsmat ikke senere enn 20.00, brød eller knekkerbrød. Drikk også msse vann, det hjelper.. =)

Skrevet

Eg spiste salat til lunsj og middag, uten dressing og reint kyllingkjøtt i. Bytta ut brød med knekkebrød, og spiste generelt mindre. Gjekk ein time kvar dag, rask gange med høg puls

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...