Elin1980 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg har i dag fått sykemelding pga jeg ikke orker det stresset som er på jobben for tiden. Jeg har gjort alt i min makt for og holde ut, men i går rant det over...Jeg jobber som leder i et stort firma og har ekstremt mye og gjøre hele tiden, og det er høyt tempo hele tiden. Dette har jeg snakket med min sjef litt om, og bedt om å få jobbe mer kveld pga da kan jeg sove ut på morgenen, men det fikk jeg ikke lov til Nå har jeg hatt mye vondt i hodet den siste tiden samt vondt i magen, og i går kastet jeg opp 2 ganger pga det ble rett og slett for mye for meg.. har fått 14 dager i første omgang...Men jeg sliter med så sinnsykt dårlig samvittighet for de jeg er sjef for og for resten selvfølgelig...Men samtidig som jeg kjenner at det skal blli kjempe deilig og gå hjemme og bare tenke på meg selv og ungen i magen min Nyte tiden.... jeg er 17 uker på vei, og finnes ikke syk eller dårlig på noen som helst måte, bare sliten ... Hva mener dere?? Bør jeg prøve og jobbe, eller bør jeg tenke på meg selv?? Ble veldig langt dette , men håper noen kan svare meg
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 du bør ta signalene kroppen din gir deg, alvorlig. Så slapp av hjemme med GOD samvittighet du jeg er 17+2 nå, så veit åssen det er å være sliten og sånn pga stress...
Elin1980 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 Da er vi jo ike langt på vei vi da er du sykemeldt eller?
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 nei jeg er ikke det, en så har jeg en jobb som ikke er nødvendig med sykemld heller Jeg har 78% stilling, og da jobber jeg døgn annen hver tirsdag til onsdag, 4 timer hver torsdag, og to helger på rad... så er jeg hjemme to helger på rad så har jo så mye fri! og når jeg er på jobb, så har jeg det fint og rolig, sløver i sofaen på kveldene foran tv'n, vi kjører turer og gjør enkle aktiviteter som ungdommen liker, og tar livet med ro jobber fast med en gutt på institusjon som er psykisk utviklingshemmet og jeg er ikke syk i svangerskapet, med det tenker jeg på ekstrem kvalme o.l men er plaget med endel hodepine, og blir utroolig fort sliten. så skjønner den biten, jeg hadde fått sykemld om jeg hadde hatt en stressende jobb 8timer daglig. hadde ikke klart! har en 3åring, og 5 hester og hus og mann, så hverdagen min er full nok fra før heldigvis får jeg avlastning med hest og hus da snille mannen min og mammen min
Elin1980 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 Ja da har du er grei jobb ja Deilig da...Ja jeg har 100% 8 til 16 hver dag, med fullt kjør heeeeeeele dagen, så kroppen sa i fra selv... Ja du har virkelig fullt opp du hehehe, heldig som har hester da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå