Gå til innhold

Da var jeg igang med maraton trening!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff vet ikke om jeg klarer det men skal ihvertfall prøve....har alltid drømt om å fullføre et maraton....så da blir det NY maraton 2009...wish me luck :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til :o)

hadde vært kult å ha noe sånt på cv'n ja :o) Men gidder ikke presse meg når jeg trener, og iallefall orker jeg ikke å løpe mil etter mil timesvis...Det blir så kjedelig...Da måtte jeg ha hatt noen å snakke med iallefall, men da kan man jo ikke løpe....Liker å ta meg en joggetur, men har nå kommet så langt at jeg kjeder meg før jeg blir skikkelig sliten,- men gidder ikke stresse mer med å prøve å presse meg mer fordi..

Ser for meg maraton mer som en tålmodighetstest enn utholdenhetstest egentlig, så om du er tålmodig så klarer du dette helt fint .o) Lykke til

Skrevet

Hvordan trener du til ett sånt løp? Har lyst til å prøve jeg også, men er ikke vant til å løpe. Bare trener andre ting på helsestudio.

Skrevet

Takk jenter! Jeg løper forskjellige turer....en dag 10km...en annen dag interval trening for å bygge kondis.....Jeg elsker å løpe...det er en slags terapi for meg.....vekk fra huset og ungene....det er 'meg' tid! Men jeg tror det blir tøft.....men jeg SKAL klare det, he he!

Skrevet

Lykke til! Kjempebra ide!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...