Norwegian by injection Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Uff vet ikke om jeg klarer det men skal ihvertfall prøve....har alltid drømt om å fullføre et maraton....så da blir det NY maraton 2009...wish me luck :-)
2søtesmåh Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Lykke til ) hadde vært kult å ha noe sånt på cv'n ja ) Men gidder ikke presse meg når jeg trener, og iallefall orker jeg ikke å løpe mil etter mil timesvis...Det blir så kjedelig...Da måtte jeg ha hatt noen å snakke med iallefall, men da kan man jo ikke løpe....Liker å ta meg en joggetur, men har nå kommet så langt at jeg kjeder meg før jeg blir skikkelig sliten,- men gidder ikke stresse mer med å prøve å presse meg mer fordi.. Ser for meg maraton mer som en tålmodighetstest enn utholdenhetstest egentlig, så om du er tålmodig så klarer du dette helt fint .o) Lykke til
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Hvordan trener du til ett sånt løp? Har lyst til å prøve jeg også, men er ikke vant til å løpe. Bare trener andre ting på helsestudio.
Norwegian by injection Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 Takk jenter! Jeg løper forskjellige turer....en dag 10km...en annen dag interval trening for å bygge kondis.....Jeg elsker å løpe...det er en slags terapi for meg.....vekk fra huset og ungene....det er 'meg' tid! Men jeg tror det blir tøft.....men jeg SKAL klare det, he he!
tante grusom master of law Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Lykke til! Kjempebra ide!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå