Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg er for selvbestemt abort, men det får da være måte på. Abort er noe en bruker i en nødssituasjon, og så sørger man for at man ikke havner i en slik situasjon igjen. Jeg har selv blitt voldtatt, men tok da angrepille etterpå for ikke å bli gravid. Her er det jo folk som har tatt både 2, 3 og sikkert enda flere aborter og da blir jeg provosert! Hva tenker dere andre når dere leser det?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Tror du ikke folk gjør det fordi det er en nødsituasjon? Første gangen hadde legen sagt at jeg ikke behøvde å bruke prevensjon fordi sjansen for at jeg skulle bli gravid var lik 0. Ble gravid med en idiot jeg ikke kunne sette barn til verden med. Han hadde 3 barn fra før han ikke kunne ta ansvar for viste det seg. Så jeg tok abort og kastet fyren ut!. Andre gangen hadde jeg et uhell og kjøpte angrepilla. Men jeg tok andre pilla noen timer for seint og ble gravid. Da jeg skulle ta abort hadde fosteret dødd så det ble regnet som SA og tok utskrapning. Så for mitt vedkommende var det to nødsituasjoner!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Angrepillen er ikke til å stole på. Har et levende bevis på 5 mnd her Vet om utrolig mange som har blitt gravid til tross for at de tok angrepillen innen riktid tidsrom. Angrepillen burde hete SJANSEpillen.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Det er et fåtall som bruker abort som prev middel. Man tar ikke abort fordi det er så lett,man gjør det fordi man ikke ser en annen utvei. Noen kvinner tåler ikke prevensjonsmiddeler og blir gravid bare noen ser på de .Hva skal de kvinnene gjøre da?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Jeg tenker at de som har tatt mange aborter sikkert ikke har det lett og at du kun har tatt angrepille og ikke abort. Det er mulig å bli gravid selv om man bruker prevensjonsmiddel. Da hjelper det lite å ta angrepillen. DESSUTEN. Det kan være svært ubehagelig/vondt å ta f.eks. medisinsk abort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå