*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 jeg hadde gull ungen med spire før men det er vel ingen spire lenger,..hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jeg har også "blitt" høygravid idag:)
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 gratulerer da går det jo frammover..er du lei??
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Ja jeg er drittlei!!!!!!!!!!!!! Skulle ønske det var i neste uke.. Alt er jo ikke klart enda da men, hadde nok blit en råd med det.. Skal ha k.snitt så vet jo at jeg slipper å gå over tiden, er den fordelen jeg finner med å ta ks.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Høygravid i dag jeg også, det er jo litt moro å endelig kunne kalle seg det da Litt lei her og, by the way. Gleder meg til å komme ut i permisjon nå. Bare et par uker igjen Men veldig greit om tuppa holder seg der inne i noen uker til. Vi er nemlig midt i oppussing av vaske/stellerom og har dermed ikke vaskemaskin! Det er vel kanskje litt uheldig med en nyfødt i hus Hihi...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Ja jeg er fult sykemeldt, og herlig er det. Var helt umulig å gå på jobb nå lenger. Ja litt uheldig å ikke ha vaskemaskin i hus når en nyfødt melder sin ankomst, men som mim mor bruker å si. Alt går, man er jo bare nøtt.. Vi pusser opp bad, og er nå uten dusj og vask på badet. Har ikke lyst på en nyfødt i hus uten det heller. Men det hadde jo gått. Er bare noen dager igjen da så er badet ferdig. Så må vi ut å kjøpe stellebord, så tror jeg alt er klart..
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID! Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 Me too:)
*tornerose* Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Jeg er høygravid i morgen og endrer nicket mitt da :-) juhuuu, tida fyker jo!!!!! :-D
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Er heldigvis 40% sykemeldt jeg da, og glad for det. Hadde vært tungt å skulle gå 100% nå. Uten dusj og vask med en nyfødt ja-det hadde nok vært festlig Godt det ikke er mye igjen da. Vi har nok noen uker til foran oss før vaskerommet er ferdig vi, så inntil videre sniklåner vi vaskemaskin hos svigers. Det hadde jo gått med en nyfødt det og, bare litt tungvindt... Lykke til i jakten på stellebord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå