Gå til innhold

endellig kunne jeg bytte nicket mitt...til gull ungen høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde gull ungen med spire før

men det er vel ingen spire lenger,..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også "blitt" høygravid idag:)

Skrevet

gratulerer da går det jo frammover..er du lei??

Skrevet

Ja jeg er drittlei!!!!!!!!!!!!! Skulle ønske det var i neste uke.. Alt er jo ikke klart enda da men, hadde nok blit en råd med det..

Skal ha k.snitt så vet jo at jeg slipper å gå over tiden, er den fordelen jeg finner med å ta ks.

Skrevet

Høygravid i dag jeg også, det er jo litt moro å endelig kunne kalle seg det da :)

Litt lei her og, by the way. Gleder meg til å komme ut i permisjon nå. Bare et par uker igjen :) Men veldig greit om tuppa holder seg der inne i noen uker til. Vi er nemlig midt i oppussing av vaske/stellerom og har dermed ikke vaskemaskin! Det er vel kanskje litt uheldig med en nyfødt i hus ;) Hihi...

Skrevet

Ja jeg er fult sykemeldt, og herlig er det. Var helt umulig å gå på jobb nå lenger.

Ja litt uheldig å ikke ha vaskemaskin i hus når en nyfødt melder sin ankomst, men som mim mor bruker å si. Alt går, man er jo bare nøtt.. Vi pusser opp bad, og er nå uten dusj og vask på badet. Har ikke lyst på en nyfødt i hus uten det heller. Men det hadde jo gått. Er bare noen dager igjen da så er badet ferdig. Så må vi ut å kjøpe stellebord, så tror jeg alt er klart..

Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

Me too:)

Skrevet

Jeg er høygravid i morgen og endrer nicket mitt da :-) juhuuu, tida fyker jo!!!!! :-D

Skrevet

Er heldigvis 40% sykemeldt jeg da, og glad for det. Hadde vært tungt å skulle gå 100% nå.

Uten dusj og vask med en nyfødt ja-det hadde nok vært festlig ;) Godt det ikke er mye igjen da. Vi har nok noen uker til foran oss før vaskerommet er ferdig vi, så inntil videre sniklåner vi vaskemaskin hos svigers. Det hadde jo gått med en nyfødt det og, bare litt tungvindt...

Lykke til i jakten på stellebord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...