Gå til innhold

Gravid etter trekant...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ikke tull! Jeg ble gravid etter at min mann og jeg hadde trekant med en annen mann. Det er ikke mannen min sin for han hoppet av i svingen.

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt abort..

Det blir jo bare for kleint.

Og merkelig å trekke et barn inn i den settingen.

Til slutt; kondom?

Skrevet

Litt for sent med kondom nå. :-/ Blir nok abort...

Skrevet

Jeg hadde aldri satt meg selv i den situasjonen og synes det nesten er tilpass for dere. Det kan vel neppe være noen krise, siden mannen din gikk med på en trekant i utgangspunktet?

Lykke til med valget!

Skrevet

Spurte hva du hadde gjort i en slik situasjon, ikke at du skal fortelle meg hvor dum jeg er.

Skrevet

Og selvfølgelig kan det være din mann sitt barn. Siden når ble hoppe av i svingen et prevensjonsmiddel?

På den annen side sett er det nok like greit at du ikke får barn. Nek.

Skrevet

Jeg hadde aldri havnet i en sånn situasjon, enkelt og greit.

Skrevet

"......synes det nesten er tilpass for dere". Syns du det er en passende straff for idioti og kaste et barn på dem, eller drepe et? Rart syn!! Barnet er vel uskyldig her..

Men til deg HI. Jeg ville ikke ha havnet der, men abort høres best ut her syns jeg. HVorfor i all verden trakk mannen din seg ut, men ikke mannen dere dro med inn i dette?

Skrevet

Dere var tre om å lage dette barnet, da får dere være tre om å oppdra det også;)

Skrevet

For meg ville en abort vaere veldig vanskelig, saa jeg ville nok beholdt. Men det er meg. Du burde kjenne godt etter hva du synes blir det rette for deg. Det er din psyke/kropp som maa gjennomgaa.

Skrevet

HVis han ikke trakk seg ut og du ikke bruker prevansjon så burde angrepillen vært tingen. IQ er en bra ting har jeg hørt!

Skrevet

Det samme har skjedd med meg også.. Gikk på innvendig ul osv for å finne ut om jeg ble gravid da eller før osv, endte med at jeg tok abort, kunne ikke risikere å få et barn som ikke var min kjæreste sitt og ikke er det lov til å ta dna prøve heller, burde ha vært lov synes jeg mens ungen er i magen..., var utrolig vanskelig å ta valget, men jeg angrer ikke i det hele tatt i dag...

Skrevet

Synes enkelte av de som svarer her virker som de aldri har hørt om IQ.

Synes veldig synd i deg, for det kan ikke være lett. Har du snakket med mannen din om dette? Det kan jo være at han går med på å oppfostre dette barnet som sitt eget, at dere bare glemmer muligheten for at det kan være en annen sitt og aldri tar DNA.

Evt kan dere si det til han som var sammen med dere, spørre hva han synes, om han kanskje er villig til å droppe hele greia hvis du velger å føde dette barnet.

Tror dette har veldig mye med kommunikasjon, og det skal jo litt kommunikasjon for å ha en trekant i utgangspunktet når man gjør det med en partner. Ønsker deg iallefall lykke til.

Men det er jo også stor sannsynlighet for at det er mannen din sitt, og iallefall hvis du har sex med han regelmessig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...