ToAvHvertSlag:) Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Som er god til amming og som støtter godt. Bruker størrelse D nå, men regner med å bli større etter fødsel, Jeg har ikke funnet noen enda, h&m har bare til Dstørrelesen. Noen som har gode tips? Nettbutikk? D cupen begynner å bli smått allerede, hva heter neste størrelse? Begynner på uke 36 i dag!!)
Målfrid Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Sjekk ut mammaogmeg.no, her fant jeg ammebh i ull str 70F, de har andre ammebher også.
Velsemor Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Fant en veldig god amme-bh på Babyshop. Det har store størrelser og du får mulighet til å prøve før du kjøper. Min kosta 499,- og jeg kjøpte en som hadde romselig cup. Skal bli spennende å se hvor store disse brystene blir etterpå. Tenkt at jeg bruker 75 G nå!
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Hvis du har en Lindex i nærheten, selger de fleste Lindex'er et merke som heter Swegmark, jeg synes de bh-ene er kjempegode..! Tror de har opp til F-cup, ikke helt sikker. De er ganske store i størrelsen synes jeg..!
Mikromamma Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Du kan også prøve en nettbutikk som heter: www.figleaves.com her har jeg handlet mye
ToAvHvertSlag:) Skrevet 13. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2008 Tusen takk for svar!!) HAr allerede bestilt ullbh fra mammaogmeg. Den så jo kjempegod ut:)) Gleder meg til den kommer i posten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå