Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg er 20 år, og har vært sammen med kjæresten min i snart tre år. Det siste 1 - 1 1/2 året har jeg ikke hatt lyst på sex i det hele tatt. Vi har hatt sex fordi jeg håper på å få lyst når vi først kommer i gang, og det er helt ok, men ikke noe spesielt. Etter vi fikk barn så har kjæresten min slitt litt med at han kommer endel fortere enn før, noe som gjør at jeg har enda mindre lyst på sex og syns det rett og slett er kjedelig. MEN for at han skal klare å holde lenger, må vi tydeligvis ha sex oftere (er det eneste rådet han har fått, visstnok..), noe jeg ikke har lyst til, fordi jeg egentlig aldri har lyst. Jeg er egentlig veldig lei meg for dette, syns det er veldig trist om sexlivet vårt skal stoppe allerede nå.... Noen som har noen råd..?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Er i samme situasjon selv. Null sexlyst. Har alltid vært sånn. Synes det er et ork å sette i gang, så jeg prøver å unngå det.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Om det er noe trøst, så er vi tydeligvis flere i samme båt. Her i huset har vi vært sammen i nærmere 6 år, og etter ca 1-1,5 år så begynte jeg å miste lysten. Og det er ikke noe moro. Samboer blir frustrert og lei seg, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lyst lenger. Bare jeg tenker på sex nå, så blir alt et ork. Helt utrolig at vi egentlig har klart å få et barn, så sjelden som det blir sengekos her i huset. Gode råd ja...det kunne jeg jammen tenke meg også...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Off.. samma her! Null lyst. Han får som regel når han vil, men jeg ligger mest og venter på at han skal bli ferdig... Vi har vert sammen i 8 år, og lysten har minket gradvis. Kåt er det lenge siden jeg var... Gode råd hadde vert fint ja, for det er ikke noe morsomt for han heller på denne måten...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Dette er nok ikke noe uvanlig problem når man har vært i et forhold en stund, tror jeg - hører om mange. Men i enkelte tilfeller kan det faktisk komme av en hormonell ubalanse, så det KAN være forsøket verdt å kontakte en lege som kan hjelpe deg (ikke sikkert vanlig allmenlege kan hjelpe, men evt henvise deg videre). For eksempel har enkelte høye verdier av det hormonet vi har når vi ammer (husker ikke hva det heter, men det virker i alle fall tildels veldig hemmende på sexlysten), og det selv om de ikke ammer i det hele tatt eller noengang har gjort det. Så det KAN være at det har en medisinsk årsak, og det kan i alle fall ikke skade å sjekke det ut når du plages med dette.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Jeg har også vært i et forhold hvor jeg aldri hadde lyst på sex. Etter at jeg gjorde det slutt, og begynte å treffe andre, skjønte jeg hvorfor. 1. Han var rett og slett ikke god i senga. 2. Jeg hadde ikke lenger følelser for han. Nå sier jeg ikke at dette gjelder dere! Jeg vil bare poengtere at sex kan være et barometer i forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå