Gå til innhold

Symptomer


bubby

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp meldt meg inn i mai klubben, jeg er i uke 6+1 i dag. Var hos legen og hadde min første kontroll i dag. Jeg fikk høre at jeg hadde lavt blodtrykk (100/50) og for lite jern. Hadde kun ømme bryster frem til denne uken, har vært kvalm og sulten hele tiden denne uken samtidig som jeg er veldig trøtt og ekstremt tørst. Noen andre som har det slik? Har ikke sagt ifra på jobb enda, og vil helst vente lengst mulig. Har allerede lagt på meg rundt 3 kilo og er tynn i fra før så det vises ganske godt. Det må være mye luft, magen er oppblåst fra ettermiddagen og utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg er uke 4+4, og har også noen sympomer... Ømme bryster, tisser litt mer, er tørst (er dette et vanlig symptom?), har luft i magen, og luftsmerter, og menssmerter.

 

Krysser fingrene for at jeg slipper den verste kvalmen ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 7 nå, og har hatt ømme bryst(vorter), men det har gått over.. har også vært litt kvalm nå og da, men ikke så ille som det kan være. Har også økt mengde utflod, det er litt ekkelt. Må også tisse litt oftere enn før, og kan bli fort irritert over småting. Har også lyst på potetgull veldig ofte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å være så tørst har jeg ikke hørt noen andre snakke om. Jeg drikker vanvittig med vann og selvsagt går jeg også mye på do. Er det mange andre som er så tørste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser også mye mer enn før.

 

Kjenner i tillegg en del stikking i magen, blir litt bekymret av dette, men er vel normalt?

 

Hadde dere stikkingen lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ømme bryster og de "menssmertene". Mye sulten, men mangler matlysst fra morningen av.

 

Tror jeg er i uke 5+et-eller-annet (aner ikke, skal på ul neste uke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hej! ja känner av mens smärtorna endel, illamåendet kommer å går, har inte fått så ömma bröst än, men de sticker lite i dom ibland, kissar väldigt ofta. å är så trött! ja är i v 5 plus 5.

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6+1 jeg og, og er trøtt, må tisse mye og er litt uvanlig støl i kroppen. har også hovne bryster.

 

Da jeg skulle hatt mens, i beg av sept, hadde jeg alle symptomer på mens, murring i magen, gikk på do ofte etc, men så kom jo aldri mensen:)

Kjenner litt stikning jeg også, men ikke noe som plager meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+2 :) Har ikke vært særlig plaget av kvalme, men hatt litt brekninger på kveldene! Ømme bryst har jeg!

Ser de fleste nevner stikninger, og da kan jeg berolige alle med at dette er helt normalt :) Dette kommer pga at livmoren vokser. Da strekkes ligamentene(leddbånd og sener som holder livmoren på plass).

Masse lykke til til dere alle :)

Det er en spennede tid vi er i nå :)

Ps: dette er mitt første svangerskap (og da er jo alt nytt og VELDIG spennende ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor jeg er mellom 4 og 8 et sted=P Må ringe lege på mandag tror jeg.. hehe.. Skal jeg gå ut ifra forje mens (som varte i 4 dager, 2 dager med slimete/klumpete blod, mørkt og 2 dager før det sluttet) så er jeg vel mellom 4-5... Ei vennine som jobber på legesenter sier jeg kanskje kan være lengre å..

MEN symptomer da;)

 

-Ømme brystvorter

-Dissa mens smertene/stikkinger i siden nederts i magen. (veit man ikke skal bekymre seg over disse, men er vanskelig å la vær!) hehe..

-Tisser en del

-Kvalme som kommer å går litt.. Ikke sånn veldig, men merker det.

-Lukter ALT!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...