Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg ammer nå mitt andre barn og har egentlig ikke vært særlig plaget med lekking noen av gangene. Kanskje bittelitt i starten når jeg fullamma, men brukte kun innlegg om jeg skulle bort fordi det var sjelden noe poeng.. Mitt andre barn er snart 14 mnd og nå ammer jeg kun morgen og kveld og har gjordt det i flere mnd. Noen ganger bare en gang i døgnet også. Da jeg kom hjem fra barnehagen i går oppdaget jeg en våt flekk på skjorta.. Hvorfor?? jeg har jo ikke mye melk lengre..
Nit@™ Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Du sier du kom hjem fra bhg. Det kan være psykisk fremkallt. Du hørte kanskje små barn der? Det kan være nok til å sette i gang utdrivningsrefleksen. Jeg var slik en periode, bare jeg hørte ett barn på butikken, så kom melken.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 ja vet det kan komme av det. Syntes bare det var så rart jeg plutselig skulle oppleve dette nå. Siden jeg hverken ammer mye eller nettopp har startet.. så vidt jeg vet så er det jo da slike ting påvirkes mest..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå