solei Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Har tidligere etterlyst belgiske vaffler som kafeene og kiosker kjøper opp i stort.Har aldri sett i noen butikker og ingen her har kunnet hjulpet meg. Men idag fant eg identiske vaffler i eurosparbutikken i byen..to igjen og kan tro de ble kjøpt av meg.En varmer de i vaffeljern og er himmelske.Var lur å frøs de ned så får de inntas som lørdagsgodt imorgen med litt is!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Å, eurospar har vi jo her også! Hva het de, og hvilket merke er det?
solei Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 De lå i bolledisken..ferskvarer.Har ikkje sett de der før.Tror ikkje de lager de der for de er identiske med de som fjord1 fergene har..de må varmes.Er de beste eg har smakt i norge!! Såg ikkje hva de heter men er belgiske vaffler det jeg vet.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Takk for tipset! Da vet jeg hva lørdagskosen blir i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå