Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 og barnet er 2 år. Hva mener dere samværet bør være. Barnet går i barnehage, Vi skal til mekling snart og lurer på hva jeg skal foreslå.
alene pappa Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 her er sønnen min hos morra si hver 5. uke og det har vi hatt siden han var 3 år. hun bor oxo en time med fly unna oss.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Hvordan fungerer det? Har han en annen barnehageplass hos moren da? Kan jeg også spørre om hvorfor du har hovedomsorgen og ikke moren?
alene pappa Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 fungerer jo fint egentlig det da. er en dyr løsning da. koster mye med all den flyinga ettersom man selv oxo må fly for å følge. han har ikke barnehageplass hos morra si. man kan bare ha plass ett sted. men hun går bare hjemme så det er ikke noe problem for hennes del. jeg har omsorgen for han siden hun ikke ville ha den. og jeg ville ha.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 ok, skjønner. For oss da der begge er i jobb er det vel naturlig at faren får helgesamvær. Hva kan jeg foreslå mon tro?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 hvorfor ville hun ikke ha omsorgsretten? Høres helt rart ut. Det er ganske skjelden mødre velger å bare ha sammvær. Jeg har selv 2 barn og det har vært en selvfølge at de bor hos meg, både for meg og barnefar. Han bor i Asia, han er norsk men bor med sin kone der. Barna flyr dit hver sommer å er der 6 uker, det er alt sammvær i løpet av ett år. de har gjort det siden de var 6 og 9 år gamle. De har alltid flydd alene
alene pappa Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 passa vel ikke for henne å ha den da, men hun angra etterhvert, men da er det for sent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå