Gå til innhold

dere som har tatt angrepille før!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å få en blødning etterpå? Skal ikke ha mensen ennå.... nesten to uker siden jeg tok den.. hmmm...

Videoannonse
Annonse
Gjest det spirer og gror
Skrevet

jeg har tatt angrepillen tre ganger (hehe, ooops) når jeg var yngre vel å merke... :-p men fikk aldri noen blødning... men står d ikke i pakningsvedlegget om dette kan forekomme???

Skrevet

eg fikk mensen en uke før eg egentlig skulle ha mensen. det står i bruksanvisning vis du har den?

Gjest det spirer og gror
Skrevet

fant dette på pasienthåndboka.no da... Menstruasjonen er vanligvis normal etter bruk av tablettene, men noe uregelmessigheter kan forekomme. =)

Skrevet

kastet bruksanvisningen.. stod ingenting om noen blødning som jeg husker... en av bivirkningene kunne være forsinket eller kraftig mensen,men stod ingenting om tidligere!!

Skrevet

hmmmm... rart, for dette er veeeeldig uvanlig i forhold til ellers, he he.............

Skrevet

dytter for å høre om flere jeg.... blødning her fortsatt, bittebittelitt og jeg skjønner ingenting.....!

Skrevet

da jeg tok angrepille for maaange år siden så ble jeg driiit dårlig.

Kramper i magen,spydde og hadde kraftig blødning helt utenfor mens....

Den andre gangen jeg tok angrepille merket jeg ingenting utenom det vanlige.

Skrevet

Jepp. Jeg fikk blødning forrige gang jeg tok. I tillegg fikk jeg mensen en uke før jeg skulle ha den.

Skrevet

Ja man kan få uregelmessige blødninger av den som retter seg opp etter en syklus eller 2, jeg fikk det.

Skrevet

Har også tatt Norlevo 2-3 ganger før jeg ville ha barn, fikk ingen blødninger annet enn mensen og heller ingen andre bivirkninger.

Skrevet

Fikk mensen en uke før normalt begge gangene jeg har tatt angrepillen. Det står i pakningsvedlegget at blødningsforstyrrelser er vanlig.

Skrevet

okey, da er det vel normalt da. Er bare så lite at jeg vet det ikke er mensen som har kommet for tidlig... men om man har sånn blødning, er det da et tegn på at angrepillen har virket og da? he he, vet ikke om det har noen sammenheng da...

Skrevet

Jeg tror det. Men vet ikke sikkert altså=) Men siden blødningsforstyrrelser er en vanlig bivirkning ser det ut som at angrepillen har gjort jobben sin. Når skal du ha mensen igjen da? Om den kommer som vanlig +/- 1 uke, er du mest sansynlig ikke gravid. Men ta en test uansett for sikkerhetsskyld.

Skrevet

skal egentlig ha mensen på tirsdag... får vente og se da, håpe den kommer =)

Skrevet

Jeg fikk mens tidliger etter å ha tatt angrepillen.Det kunne forekomme fikk jeg høre av de på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...