Gå til innhold

Tyrkisk kjærest?


Alanya1

Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Jeg vil komme i kontakt med andre jenter/damer som har funne sei en tyrkisk kjærest.

Jeg kjenner mange tyrkiske gutter her i norge og har et veldig ok forhold til dem.

Jeg var for første gang i Tyrkia i sept.-08, Alanya, der traff jeg en herlig gutt. Vi har kontakt pr sms og msn og jeg vurderer å reise nedover til jul, vist alt klaffer.

Men jeg har venner med sine fordommer, mest pga religionen deres.

Det vil hjelpe meg mye med å komme i kontakt med andre som vet hva en prater om og som ikke drar alle muslimer under en kam og dømmer dem etter religionen. Jeg er en veldi sta jente som i grunnen gjør som jeg vil, men jeg er lett får å bli tråkket på.

Jeg har ikke lyst til å gi slipp på den gutten jeg traff heller, vil lære han å kjenne og treffe han igjen, så får jeg ta det derfra. Jeg er alene mamma til 2 jenter og frykter det kan skape problemer evt for han og hannes familie??!!!

Jeg reiser ant aleine til jul, vist jeg tør, men jeg har evt kjentfolk som skal nedover samme periode.

 

Håper på svar fra noen der ute ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Hei. Jeg råder deg til og kjøpe leabra kort , da kan du ringe han MYE billigere. Et kort koster 100,- kr . Jeg ringer min kjære mellom 1 og 4,5 timer hver dag. Jeg har telefonreininger på ca 1000,- pr mnd. Du betaler kun lokal takst for og ringe.

 

Veit ikke om du ønsker og høre fra en mann , med sine meninger !

 

Jeg er forlova med ei nydelig dame fra Tyrkia.

Har møtt mange fordomer og nederlag, har du tro på at dette er det riktige så STÅ PÅ JENTE. Jeg støtter deg fult ut.

 

Var jeg deg ville jeg lært meg om kulturen i forhold til hvor han kommer fra. Det er forskjelig i forhold til hvor han er fra i Tyrkia.

 

Jeg fikk beskjed om og ikke vise meg hos mine foreldre når dem fikk greie på at jeg skal gifte meg med ei fra Tyrkia. Hadde et veldig godt forhold til fammikien før dette. Jeg valgte kjærligheten.

Fammilien til min kjære har tatt meg i mot veldig bra. Dem er av den gammle sorten med sine tradisjoner. Jeg respekterer dem og dem respekterer meg. Føler jeg har fott en ny fammilie :-)

 

Ikke hør så mye på vennene dine , kansje dem er misunlige ?

Dette er ditt valg men jeg ville prata en del på telefonen før jeg reiste.

 

Dette er ikke lett med hva man skal og ikke skal ,

LYTT TIL HJERTE.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei hei,

 

Hvordan gikk dette, er jo lenge siden innlegget er skrevet :)

 

Jeg er selv nett kommet hjem fra Tyrkia, Marmaris. Og fikk meget god kontakt med en frisør derfra. Vi var på flere dater og koste oss veldig.

Har kontakt ofte på msn og sms. Og sender bilder. Han er koselig. Men jeg er samtidig veldig skeptisk. Han er jo muslim. Men drikker, røyker osv. Og han sier han er akkurat som en vanlig europeer. Men kan man stole på det?

Jeg reisete med hele familien min, og alle liker han veldig godt.

 

Alt er bare et virvar av tanker i hodet nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...