☆Mathilde Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Tenker inni mellom på dette med vannavgang . Tenk dere hvis vannet plutselig fosser ut når du er i butikken, på barnehagen for å hente barn, eller andre offentlige steder!! Hehe =) Det er jo en morsom tanke, og jeg kan se for meg hvor forfjamsa jeg hadde blitt hvis det hadde skjedd meg! Tenk dere alle de nysgjerrige blikkene da. De tror sikkert vi har tissa på oss eller noe. hihi;)
susemor-3 små Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Ja, og det har vært litt "skrekken" for meg, spesielt med nr 1 og nå med nr 3, fordi hodene ikke har vært festet nær termin. Jeg har derfor fått beskjed fra jm om at jeg må legge meg rett ned hvis vannet går, uansett hvor jeg befinner meg...Allikevel er jeg mye på farten ute, men har alltid med meg mobilen så jeg kan ringe til føden og evnt taxi, som kjører meg opp hvis vannet skulle gå.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Har tenkt litt på det same...kva gjer vi med opptørking og sånt? Jordmor sa det kunne kome over 1liter, og det er jo ein del, om det skulle kome på butikkgolvet t.d. Eller kva gjer vi om vatnet går i bilen...bilsetet kjem jo til å vere ødelagt?
Maisa90 Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 de siste ukene skal jeg holde meg hjemme! har ikke lyst at vannet skal gå mens hele verden ser på meg. er sjenert og blir veldig lett flau sjøl om ting er normalt liksom... håper hodet fester seg sånn at det ikke fosser ut liksom! men det som skjer det skjer, så får vi bare ta det som det kommer;)
☆Mathilde Skrevet 12. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2008 Ja hodene fester seg jo sjeldent hos flergangsfødende, og så regner ikke med at hodet fester seg på meg heller . Grøss og gru, noe så flaut! Synes jeg ser meg selv ligge midt mellom ferskvaredisken og brøda! haha;)
☆Mathilde Skrevet 12. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2008 Jeg bryr meg ikke så mye om hva som skjer i bilen eller event. drosja. Men litt vansklig å begynne å tørke opp vannet etter seg når hodet til babyen ikke er festa, og man egentlig bør legge seg rett ned. for et styr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå