Gå til innhold

Noen som har brukt ståbrett til quinny-vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med å finne ett som passer (3XL)..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at ingen brett passer til den vognen pga for stor stang tvers over. Eneste som passer til quinny er den "sykkelen" man kan feste til sidestangen.

Skrevet

Jeg har et ståbrett til min qunniy speedi som jeg kjøpte på barnashus. Detter er et universalt ståbrett som skal passe de fleste vogner fikk jeg opplyst da jeg kjøpte det. Betalte ca 700-800,- for det, hvis jeg ikke husker helt feil! Har også brukt det på simodypvogn.

Skrevet

Mitt ståbrett tror jeg også ville passe til oth tvillingvogn, for på det universale jeg har kan jeg skru ut "vinger" som gjør at brettet blir bredere. Jeg fester en hempe på hver side av vognen i se "stolpene" som går opp enten til selve vognen eller til håndtaket og så skrur jeg "vingene" enten ut eller inn til den vill passe. Og den kan bli ganske så bred.

Jeg kjønner at jeg ikke er så flink til å forklare, men de hjalp meg veldig på Barnashus - så ring dem.

Er ikke hjemme nå og husker ikke hva brettet het.

Skrevet

det høres ut som ett brett som heter buggyboard, kan det være det?

Skrevet

Hei, jeg kjøpte et som heter Buggyboard, passer bra. Kostet 700 kr i Sverige.

Skrevet

Ja det navnet høres kjent ut! Og det kostet nok 799,- da jeg kjøpte det i 2007.

Skrevet

Må berre si at det ikke anbefales å ha ståbrett på quinny, da akslingen ikke er gjennomgående. Den er hul, så hvis akslingen knekker er det på eget ansvar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...