Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 7 mnd siden fødsel.. Den har blitt mye mindre, men er der fortsatt. Går det noengang bort? Hvor lang tid tok det? En annen ting: Når blir arret hvitt?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 ei bekjent av meg ble aldri kvitt den pølsa etter ks, og fikk dekket "tummy-tuck" for å fikse overhenget. for noen forsvinner det dessverre aldri av seg selv...nå har hun til gjengjeld noen horrible operasjonsarr da... arr tar gjerne ett år å bli "hvite".
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Jeg har heng over arret mitt,og jeg tror ikke det noengang vil gå vekk av seg selv.Vet at det er en vanlig problematikk etter ks. Arret mitt er bare blitt hvitt i ytterkantene,det er 2,5 år siden nå.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Dette er faktisk grunnen til at jeg er glad for å ha arret fra navlen og ned;) Ingenting kan henge over arret, da:) Du må passe på å ikke sole arret,hvertfall det første året. Det tar noen år, men til slutt blir det hudfarget. Nå er det over 10 år siden jeg tok KS, Og en ser arret, men det har samme farge som resten av magen min:) Mer elastisk enn det var i starten, er det også
hit og dit Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Einaste "pølsa" eg hadde etter KS var under helingsprosessen når det var litt hovent. Ellers så har eg ikkje overheng, og pølsa forsvant sakte men sikkert. Ungen er 15mnd.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #6 Skrevet 12. september 2008 Såvidt jeg forstår forsvinner det ikke, kan ikke trenes bort og må rett og slett fjernes kirurgisk. Mitt er knapt blitt mindre, ett år etter ks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå