Gå til innhold

Når legen sender brev til sykehuset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjapt får man time da? Skjønner at det nok varierer og kommer an på både det ene og det andre. Men var på kontroll i går, og legen trodde det var hodeleie. For å bli helt sikker, ville han at de på sykehuset skulle sjekke (de er jo tross alt litt mer drevne i dette en den stakkars fastlegen min som blir svett bare han skal finne hjertelyden!). I samme slengen ber han dem sjekke størrelsen på Mini, da sf-målet mitt har ligget høyt de siste tre kontrollene.

Jeg er nå 35+5, så de kan jo ikke vente så innmari lenge med å gi meg time, kan de det? Noen med erfaring her?

Er nok litt spent ja;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei akkurat på føden så bør man jo få time rimelig kjapt, siden man faktisk ikke har så mye tid å gå på, men å svare deg er jo helt umulig:)

Du kan jo vente noen dager og så ringe sykehuset å høre om de har mottatt henvisningen

Skrevet

Jeg ville ventet til over helga og så ringt sykehuset for å høre om de har mottatt henvisningen.

Min lege ville nok ringt sykehuset og bestilt time til meg da jeg var der om dette hadde vært meg. Blir jo unødvendig bekymring så sent i svangerskapet da å gå å vente på postgangen.. Jordmoren ringte en gang jeg var der og jeg fikk komme inn på sykehuset dagen etter..

Skrevet

Fastlegen kunne bare ringt bort. Ikke nødvendig med brev.

Skrevet

Takk for svar alle sammen:-)

Ja, forrige gang hoppet sf-målet mitt på en kontroll hos jordmor, samt at junioren lå med rumpa ned (skulle forsøke vending, men han snudde seg natta før) og hun ringte og ordnet time for meg samme uka mens jeg satt der. Men legen sendte altså brev...

Men det går jo an å ringe bort over helga for å høre om de har fått det i alle fall, som dere nevner! Får bare prøve å ikke tenke så mye på det. Hadde faktisk mareritt om legen min i natt - så tydelig at det sitter i bakhodet;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...