Gå til innhold

Størrelse på babydress?


maria1

Anbefalte innlegg

Lurer på hvilken str. som passer når babyen skal hjem fra sykehuset. Har kjøpt str. 56, men synes den så litt stor ut. Men 50 kan vel bli for liten? Vanskelig å vite på forhånd. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 kan fort bli for lite.. Det passer sannsynligvis når barnet er nyfødt. Me ngreit å tenke litt lengre ennn det. ingen ivts i å kjøpe en egen dress til bare den turen. Størrelse 50 kan jo fort være for lite igjen to uker senere :-) Jeg har også kjøpt dress i str 56 og kommer til å bruke den. Har hjemmestrikket hentesett til den store dagen :-) Men må jo ha vindtett kjøredress utenpå :-)

Vi vet at jenta ikke blir stor når hun er født .. Men har ikke kjøpt mye i str 50.. Man får som regel mye klær og sånt, men skulle vi mangle noe så er det ikke lang vei til nærmeste kjøpesenter :-) Skulle ikke jeg orke så kan far også handle klær da når han får beskjed om hvilken str han skal handle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt 56. Dumt hvis en får en stor baby, og 50 er for liten, eller en bare kan bruke den et par uker.... gjør jo ikke noe om den er litt stor! Hadde knapt noe tøy i str 50 til nr 1. og hun var 3600g ved fødselen(ganske gj.snitlig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...