Tvilling79 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 LUKSUS! Måtte unne meg vaskedama, da bekkenløsning setter stopper for å ta vasken selv, og samboer er alt for opptatt med jobb og oppussing ellers.. så dette anbefaler jeg til dere andre gravide der ute:GOD HELG ALLE SAMMEN!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 hva betaler man en vaskedame lyst på selv, for er totalt utslitt om dagen
Tvilling79 Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 jeg betaler 120kr timen, men vet at noen betaler 100kr timen:)
Mamman til Ovedie Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 Luksus ja :-) Dette hadde virkelig vært noe nå ja.. Har vært sykemeldt 100% en uke nå så uhset begynner å se litt ok ut igjen.. Svigers var her i går å vasket vinduer og skiftet gardiner.. Sambo har fast støvsugedag tirsdager og han har ansvar for klesvasken som foregår i kjelleren, jeg klarer selv å støvsuge fredager og lage middag.. Pusler til daglig rundt her i et heller bedagelig tempo og gjør forskjellig småtteri.. Klarer ikke bare sitte å surfe heller, dagene blir så lange da. Og så tillater ikke bekkenet å sitte/ ligge for lenge i samme stillinger, må opp og gå innimellom.. God helg alle sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå