Gå til innhold

Hvor skal jeg kjøpe madrass til babysenga??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere kjøpt? Bør man kjøpe den de har på barnas hus el lignende?? Eller kan man kjøpe på jyst, kid ol??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, kjeg kjøpte min på Ikea , skomgummi..

Den er litt tynn(5cm) så jeg bruker den som overmadrass på den gamle jeg har..Merka ikke det før jeg kom hjem..

Tror de hadde til 100 kr på Jysk (jeg tenker hvorfor ikke?) Hviss dden er tykk nok da..hvis ikke kan du tilogmed kjøpe to :D hehe

Skrevet

Er ihvertfall stor prisforskjell... Skjekket på reflex/barnashus der ligger madrass på rundt 800. Mens på Jysk ligger den dyreste på 500... Men vet ikke om den er allergivennlig da. Vet ikke hvor viktig det er at den er det heller... Har kjøpt dyne som er det.

Skrevet

Tror ikke noen madrasser man før kjøpt nye i norge egentlig er noe super allergifremkalende (kanskje jeg som er naiv her) men tror da det er ganske strenge kontroller på sånt, vi kjøpte den tykkeste skummgummi lignende (er ikke skumgummi men husker ikke hva det heter) på ikea, de anbefalte den nest tykkeste til 85,- kr av alle madrassene faktisk, men sambo syns den var litt vel tynn og siden det var han som var og handla så kjøpte han en tykkere en...

Var og så på madrass på babybutikk og synnes ikke madrassen til 700 kr virka noe bedre igrunn..

Skrevet

jeg kjøpte skumgummimadrass på jysk. syntes den var litt tynn,så kjøpte en overmadrass i tillegg..

Skrevet

Vi kjøpte en Jensen madrass på Skeidar. Den kosta riktig nok 700,- Den har vaskbart trekk, er ikke allergifremkallende og ser riktig så god ut. Ved å bruke tisselaken håper jeg på at den kan brukes av flere barn også.

Skrevet

Jeg har kjøpt skumgummimadrass på Ikea, kosta nesten ingenting (150 kr tror jeg d var..). Leste nemlig en test av madrasser for voksne, gjort av forbrukerombudet el no, og der var faktisk konklusjonen at en skumgummimadrass fra Ikea scoret høyest av dem alle, og slo ut superdyre Jensen-, Svane- osv madrasser, både på komfort, slitestyrke osv.. Så derfor syntes jeg d virket litt unødvendig å investere store summer på en dyr barnemadrass, som jo uansett bare skal brukes av ett barn i et par år!

Skrevet

Jeg har kjøpt skumgummimadrass på Ikea, kosta nesten ingenting (150 kr tror jeg d var..). Leste nemlig en test av madrasser for voksne, gjort av forbrukerombudet el no, og der var faktisk konklusjonen at en skumgummimadrass fra Ikea scoret høyest av dem alle, og slo ut superdyre Jensen-, Svane- osv madrasser, både på komfort, slitestyrke osv.. Så derfor syntes jeg d virket litt unødvendig å investere store summer på en dyr barnemadrass, som jo uansett bare skal brukes av ett barn i et par år!

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...