Alessi med 2 fine gutter Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 I am Norwegian and my husband is South African (Afrikaans speaking). We live in Lier with our month old son. Would be great if there was someone from SA near by us )
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hei B Gratulerer med en liten gutt!! Hørte det fra J som hadde chattet med D. Vet ikke om det er så mange her som er gift med en sør-afrikaner, men hadde vært supert om det var flere enn oss.... Hilsen T (som fikk baby i aug. 2007)
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Hei ja ) Ja, hørte at D hadde msn'et litt med J, så de holder hverandre oppdatert! Takk for gratulasjon:o) Håper alt er bra med dere og lille T )
Blokkebær Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 YES!! Giftet meg med min i mai ifjor, og venter barn om noen uker!! Vi bor i Bergen. Hadde vært hyggelig å komme i kontakt:) Hilsen JT
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 23. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2008 Hei Så hyggelig! Skulle egentlig sende deg en PM, men fikk ikke klikket på nicket ditt av en eller annen grunn. Hvor i SA er mannen din fra? Er han engelsk eller afrikaans snakkende?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2009 #6 Skrevet 6. januar 2009 Så koselig at vi er flere!! Min er engelsk -sør-afrikaner. Alt bra med dere Alessi? T
Anonym bruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Mannen min er Engelsk Sør Afrikaner fra Cape Town. Det er en del Sør Afrikanere i Oslo området. Vi bor i Asker og har 3 barn (3,9 og 12).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå