♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg hadde en heerlig snekkerbukse i mitt forrige svangerskap. mamma bukse... men den ble ødelagt, og nå ønsker jeg meg en ny. men hvor i alle dager finner jeg det? husker jeg sleit sist også..
Gutt, jente og ? Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Hvorfor vil du ha snekkerbukse? Jeg synes de ser veldig behagelig ut, men har ikke sett så mange med dem. Ellers er det masse andre fine mammabukser, for eks på HM.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 du sa det selv, de ser veldig behagelige ut!! Jeg hadde en sist svangerskap, beste buksa i verden.. jeg slapp virkelig bukselinninger over magen o.l, var bare super og gå i og den vokste med magen!!! ihvertfall den typen jeg hadde.. og jeg tør vedde hue mitt på at det hadde vært fler som hadde gått med dem, om de hadde vært enklere å få kjøpt!!!!! har andre mammabukser og, men utover kvelden så sliter jeg med trykk på magen.. ja, selvom det er mammabukser.. jeg får lissom puste igjen når jeg tar av bukser.. det slipper jeg med snekkerbukse!
Gutt, jente og ? Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Men hvor kjøpte du buksa da du gikk gravid første gangen? Jeg kan fortsatt bruke vanlige klær, er en evighet til jeg skal ha. Men går jo allerede nå å ser litt på hva man må kjøpe i om ikke altfor lenge. Skjønner hva du mener med trykk rundt magen, synes sist da jeg skulla ha at ingenting var behagelig. Derfor tenker jeg at denne gangen skal jeg ha en snekkerbukse.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 12. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2008 er 4 år siden sist, så klarer ikke huske!! men mener det var på en sånn "vanlig" butikk, som cubus - hm - lindex eller noe. for de hadde akkurat fått inn noen få stykker når jeg var der. men HVEM butikk, aner jeg ikke lengere, og om de er å få tak i veit jeg ikke.
mamma-for-første-gang Skrevet 12. september 2008 #7 Skrevet 12. september 2008 De har snekkerbukse på laredoute.no. Jeg har den ikke selv, men så den da jeg kikket etter andre mammaklær
Seemly Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Hadde også en herlig snekkerbukse i min forrige graviditet,,, men den ble også ødelagt.... så jeg bestilte ny på mammanett.no.... fysj, det var en fæl bukse som kom. manglet en jerndings også.. den så ikke ut påmeg, iværtfall og holdt seg ikke på plass.... dyr var den også.. men som sagt over,,,, de har mange behagelige andre mammaklær på enkelt butikker.... noen har sluttet med det,men jeg tror jeg kjøpte mine klær på kappahl, eller lindex,,, eller kanskje cubus... : h & m? husker ikke...
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 12. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2008 møkkakjerring fant en fin snekkerbukse på finn.no , men hu vil ikke sende i oppkrav?? WHY!!!
rampete robin Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 Jeg lette også etter snekkerbuske, men fant ikke. Fant derimot noen deilige bukser med lavt liv i en butikk ved Majorstua krysset i Oslo. Fine å bruke ukene/mnd etter fødsel også. Litt dyre, men veldig gode. Strammet ikke rundt magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå