Gå til innhold

7500,- for å reparere ei klokke!! sjokkert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var å badet i sommer og la etterpå merke til at det hadde kommet vann inn i klokka mi. Jeg leverte den til reparasjon neste dag - og i dag fikk jeg telefon ( 2 mnd etter at jeg leverte den inn) om at regninga kommer på 7500,-

Det er jo villt!!

Greit at det er en Rolex, men likevel. Jeg har arvet klokka og føler liksom at jeg må bruke den... -men nå tror jeg den blir liggende i en skuff heretter... Jeg må jo bare betale da - håper det går på en slags forsikring. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg bedt om spesifik regning om over alt som er gjort med klokka. Og når jeg hadde fått den hadde jeg tatt meg en tur til en annen urmaker og hørt om prisen er reell eller helt ute av kurs.

Klokka di må jo ha vært på helgetur til Sveits =0)

Skrevet

Skulle tro den hadde vært jorda rundt.

Saken er at det er bare en spes. urmaker her i Norge som reparerer Rolex, så det er ikke så lett å sjekke prisene...

Utrolig kjedelig dette her.

Jeg bare hååper at jeg får igjen litt på forsikringa...

Skrevet

Det hørtes voldsomt dyrt ut!

Neste gang husker du å be om et prisoverslag FØR du leverer inn klokka;)

*krysser fingrene for at forsikringa dekker noe*

Skrevet

Du får sjekke litt før du tar kontakt med forsikringselskapet. Kanskje det lønner seg at dette skjedde på en annens bad....... Slik at det blir reiseforsikring!

Skrevet

En annens bad enn sjøen i sommer Anna Nym?

Syns det er fantastisk hvordan noen kan oppforde til forsikringssvindel og hvor lett folk tar på dette. Jo mer folk svindler jo dyrere blir premien hvert eneste år for alle sammen! For en moral noen har...

Når det gjelder klokken din så ville jeg ha ringt forsikringsselskapet og hørt om reisforsikringen dekker dette, men tviler på det. Når man har slike dyre ting så lønner det seg å tegne en egen forsikring på selve gjenstanden. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...