miobell Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 vanskelig å forklare.. men samme ubehaget som man har i huden om man er solbrent, og man stryker over huden. svir og stikker når stryker over huden et stykke over navlen, liksom der babyen er med rumpen sin. stikkingen kommer og går.. hva kan det være da?
Bimme Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Jeg har det samme, men helt øverst på magen, (under brystbenet og litt mot høyre.) Lege nr 1 mente det var begynnelsen til halsbrann, så han anbefalte syrenøytraliserende. Jeg ventet litt med å ta det, for jeg hadde ikke hatt halsbrann, og fikk det heller ikke. Men svien/stikkene ble bare verre. Jordmor nr 1 mente det kunne være magekatarr, at magesekken var irritert u/halsbrann. Hun også ba meg prøve syrenøytr, så jeg prøvde gaviscon i 5 dager uten at det hjalp, så da sluttet jeg! Lege nr 2 mente at det var vondt pga det var livmorens høyeste punkt, og at det strekte mest der, og at det ikke var noe å gjøre med. Lege nr 3 mente det var leveren som lå i klem. Jordmor nr 2 var ikke sikker, men trodde det kunne være press på leveren, eller at det var muskulært. Hun trodde ikke det var noe farlig, men hvis det ble uutholdelig måtte jeg ta kontakt med føden for å få ul. Så... Jeg er ikke blitt klok på dette! Kjedelig med så mange forskjellige meninger, og at det ikke er noe å gjøre med, tydeligvis.. Det eneste jeg synes hjelper er å ha varmeflaske på vondten:) Er i uke 39 og har vært plaget siden ca uke 30. Ble rotete dette her, men... Hehe:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå