Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Denne nettsiden sier det har 3......
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Glemte selvsagt linken til siden jeg.... Så her er den: http://www.norsknettskole.no/fag/ressurser/itstud/fuv/jensegl/40klappe_navn.html Så da spørs det hvor pålitelig den er ellers denne siden da.....
Gjest Skrevet 12. september 2008 #5 Skrevet 12. september 2008 Ikke for å være masete, men er det ikke Al-ek-san-der?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 Hehe..ja, en alvorlig sak dette ; )
prebs Skrevet 12. september 2008 #9 Skrevet 12. september 2008 Det tror jeg er valgfritt, hadde jeg nær sagt : ) For meg er det mest naturlig å dele det slik, men ser at det kan "kuttes opp" på flere måter. Blir samme "problem" med Sebastian, jeg ville sagt: Se-bas-ti-an. Mens andre: Seb-as-ti-an (I den grad noen av oss egentlig uttaler/skriver navn på den måten! : P)
Gjest Skrevet 12. september 2008 #10 Skrevet 12. september 2008 Ja, dette er mye viktigere en pensumet jeg egentlig skal lese. Huff, det var da synd at slike viktige saker kommer i veien og gjør sånn at jeg ikke får lest......*plystre uskyldig*
prebs Skrevet 12. september 2008 #11 Skrevet 12. september 2008 Skulle visst lese pensum jeg også, gitt - og det er ikke lingvistikk! *Kan ikke plystre, men smiler søtt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå